جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش روابط‌عمومی شهرداری آستانه‌اشرفیه به خبر قطع درخت پالم از سوی شهرداری
    15 اسفند 1396 - 23:14
    شناسه : 121154
    0

    روابط‌عمومی شهرداری آستانه‌اشرفیه با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر قطع درخت پالم از سوی شهرداری واکنش نشان داد. به گزارش «بامردم»، در متن این اطلاعیه آمده است: به دنبال انتشار گزارش‌هایی در بعضی از کانال‌های فضای مجازی مبنی بر قطع درخت پالم از سوی شهرداری به اطلاع شهروندان می‌رساند […]

    پ
    پ

    1 - واکنش روابط‌عمومی شهرداری آستانه‌اشرفیه به خبر قطع درخت پالم از سوی شهرداری - آستانه‌اشرفیه

    روابط‌عمومی شهرداری آستانه‌اشرفیه با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر قطع درخت پالم از سوی شهرداری واکنش نشان داد.

    به گزارش «بامردم»، در متن این اطلاعیه آمده است:

    به دنبال انتشار گزارش‌هایی در بعضی از کانال‌های فضای مجازی مبنی بر قطع درخت پالم از سوی شهرداری به اطلاع شهروندان می‌رساند وزش باد گرم روز یکشنبه باعث شد که این درخت حوالی ساعت ۱۱صبح از تنه شکسته و در عرض خیابان قرار گیرد.

    بنابراین عوامل شهرداری بعد از اطلاع مردمی برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی نسبت به جمع‌آوری و انتقال تنه و برگ‌های درخت پالم اقدام کردند.

    به نظر می‌رسد اخبار انتشاریافته در بعضی از کانال‌ها به دلیل عدم آگاهی این عزیزان بوده است لذا برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی از مدیران کانال‌های فضای مجازی درخواست می‌شود قبل از انتشار چنین اخباری نسبت به صحت‌وسقم خبر از طریق روابط عمومی باخبر شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.