جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وقوع دو حادثه آتش سوزی در لاهیجان
    17 اسفند 1396 - 11:38
    شناسه : 121238
    0

    رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان از وقوع دو حادثه جداگانه آتش سوزی در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان، محمود حسنی دیلمی گفت: حادثه نخست، آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان سردار جنگل بود که در ساعت ۳:۲۳ بامداد […]

    پ
    پ

    دو حادثه آتش سوزی در لاهیجان - وقوع دو حادثه آتش سوزی در لاهیجان - آتش سوزی

    رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان از وقوع دو حادثه جداگانه آتش سوزی در این شهر خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان، محمود حسنی دیلمی گفت: حادثه نخست، آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان سردار جنگل بود که در ساعت ۳:۲۳ بامداد امروز از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ گزارش داده شد و بلافاصله ۱۲ آتش نشان به وسیله ۳ دستگاه خودروی اطفای حریق از دو ایستگاه به محل آتش سوزی اعزام شدند و این آتش سوزی را مهار و از سرایت آن به خانه های همجوار جلوگیری کردند.

    وی ادامه داد: همچنین در ساعت ۶:۲۸ صبح امروز یک انباری در روستای سیاهگوراب لاهیجان طعمه حریق شد که آتش نشانان ایستگاه دو سریعاً به محل حادثه اعزام و نسبت به مهار حریق و پیشگیری از گسترش آن اقدام کردند.

    حسنی دیلمی با بیان اینکه خوشبختانه در این آتش سوزی ها به کسی آسیبی نرسید خاطرنشان کرد: علت وقوع این دو حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی لاهیجان در دست بررسی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.