جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هر کسی یا هر نهادی اگر استان را ذره‌ای از امنیت منحرف کند، با او برخورد می‌کنیم
    18 اسفند 1396 - 17:07
    شناسه : 121293
    0

    استاندار گیلان، از مردم خواست به حفظ فضای امن استان برای سرمایه گذاری کمک کنند و یادآور شد: هر کسی یا هر نهادی اگر دچار خطا شود و استان را ذره ای از امنیت منحرف کند، با او برخورد می کنیم. به گزارش ایسنا، مصطفی سالاری در برنامه «مسیر امید»، ضمن قدردانی از حمایت های رئیس […]

    پ
    پ

    خبر مصطفی سالاری استاندار گیلان - هر کسی یا هر نهادی اگر استان را ذره‌ای از امنیت منحرف کند، با او برخورد می‌کنیم - استاندار گیلان

    استاندار گیلان، از مردم خواست به حفظ فضای امن استان برای سرمایه گذاری کمک کنند و یادآور شد: هر کسی یا هر نهادی اگر دچار خطا شود و استان را ذره ای از امنیت منحرف کند، با او برخورد می کنیم.

    به گزارش ایسنا، مصطفی سالاری در برنامه «مسیر امید»، ضمن قدردانی از حمایت های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اظهار کرد: استان گیلان دارای مزیت های ویژه و رقابتی است و لذا طرح های متعددی در حوزه های مختلف اعم از گردشگری، کشاورزی و تجاری داریم.

    وی با بیان اینکه گیلان باید به جایگاه خودش در تجارت خارجی بازگردد، گفت: خوشبختانه امروز شرایط از نظر سیاست داخلی و سیاستگذاری خارجی در تعامل با کشورهای حوزه سی.آی.اس در بحث استفاده از دریا فراهم است.

    استاندار گیلان، آخرین اعتبارات ابلاغی به استان را ۱۰۵ میلیارد تومان دانست و افزود: این اعتبارات طی سه هفته گذشته به دستگاه ها ابلاغ شده تا زیرساخت های لازم جهت ایجاد شغل را فراهم کنند. احداث اسکله و پل های چوبی در آب بندان ها و تالاب ها و بردن زیرساخت ها از جمله آب و برق به نقاطی که مردم می خواهند کار کنند، در حال انجام است.

    این مقام مسئول از راه انداری سامانه ثبت متقاضیان کار خبر داد و عنوان کرد: این سامانه در گذشته وجود داشته، اما سامانه جدید از دو منظر تعداد شاغلین و تعداد افراد جویای کار به ثبت آمار و استخراج اطلاعات می پردازد. این دو آمار همدیگر را کنترل می کنند و دقت آماری ما را افزایش می دهد.

    سالاری، از مردم خواست به حفظ فضای امن استان برای سرمایه گذاری کمک کنند و یادآور شد: هر کسی یا هر نهادی اگر دچار خطا شود و استان را ذره ای از امنیت منحرف کند، با او برخورد می کنیم لذا آمادگی کسب سهم گیلان از اعتبارات ملی را داریم و همه طرح های ما آماده و منتظر جذب اعتبار است. استان های پیشرو می توانند از اعتبار بیشتر استفاده کنند و قطعا استان گیلان از این اعتبار بهره مند خواهد شد.

    وی هماهنگی دستگاه ها در استان را رضایت بخش دانست و گفت: گیلان در بحث پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید به کارخانجات نیمه فعال و تعطیل و واحدهای تولیدی در بین ۳۱ استان کشور دارای رتبه اول و از نظر مبلغ پرداختی، دارای رتبه ششم است.

    نماینده دولت در گیلان، راه اندازی واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی را به لحاظ تشریفات اداری سهل دانست و افزود: در خارج از محدوده شهرک های صنعتی در حوزه گردشگری دریا و خشکی برنامه جدی داریم. بخش مهمی از کارها انجام شده و بخش دیگر طی دو ماه آینده به اتمام می رسد و بیش از ۲۰ محور برای گردشگری گیلان تعریف کردیم که شامل هتل، مجتمع گردشگری، تله کابین، دهکده های طبیعت گرایانه، استفاده از فضای تالاب ها و آب بندان ها، بوم گردی، مراکز خرید و گردشگری دریایی می شود.

    سالاری، با بیان اینکه از همه دستگاه، فرمانداران و بخش ها خواستار راهنمایی دقیق درخصوص معرفی مناطق مستعد شدیم، خاطرنشان کرد: مجوزها با نظر مهندسین مشاور صادر و از طریق بارگذاری در سامانه سرمایه گذاری، به سرمایه گذاران معرفی می شود. فرمانداران باید از این فضای رقابتی برای جذب سرمایه گذار استفاده کنند.

    استاندار گیلان، در پایان از پرداخت ۲۰ میلیارد تومان به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل برای راه آهن گیلان خبر داد و گفت: جزئیات کار برای تحویل نهایی به شرکت راه آهن در حال انجام است و قطعا این راه آهن ادامه خواهد داشت و تا انزلی و آستارا می رسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.