×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سید حمید حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان - حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه‌های آموزشی اداره کل زندان گیلان قرار دارد - با مردم

مدیرکل زندان‌های گیلان خانواده را پایه و اساس جامعه و کانون رشد تعالی بیان داشت و گفت: حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه‌های آموزشی اداره کل زندان گیلان قرار دارد.

اختتامیه همایش کارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی در پیشگیری از طلاق همسران زندانیان و ارتقاء مهارت‌های اخلاقی در خانواده با تأکید بر سلامت زندگی خانوادگی در مجتمع فرهنگی آموزشی غدیر مرکز آموزش منطقه ۱۰ سازمان زندان‌ها با حضور مسئولین ارشد استان و سایر نهادها و سازمان‌های مرتبط و نیز همچنین خانواده‌های زندانیانی که در دوره‌های آموزشی شرکت کرده بودند برگزار شد.

در این همایش سید حمید حسینی مدیرکل زندان‌های گیلان، بر اهمیت توجه خانواده‌های مددجویان با مباحث آموزشی و حضور هرچه بیشتر و پررنگ‌تر آنان در این دوره‌ها تأکید کرد و گفت: دوره‌های آموزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مؤثری دارند و می‌توانند با توانمند کردن افراد آن‌ها را در شناخت هنجارها و ناهنجاری‌های اجتماع توانمندتر سازد.

وی یکی از مجازات‌های اصلی که توسط قانون‌گذار تعیین شده را حبس عنوان کرد و گفت: اجرای این مجازات را سازمان زندان‌ها بر عهده دارد.

سید حمید حسینی افزود: در زمان تحمل حبس سرپرست خانواده، باید تمام نهادها و ادارات چتر حمایتی گسترده‌تری را بر روی خانواده‌ها پهن کرده تا خانواده احساس امنیت بیشتری کند.

مدیرکل زندان‌های گیلان خانواده را پایه و اساس جامعه و کانون رشد تعالی بیان داشت و گفت: حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه‌های آموزشی اداره کل زندان گیلان قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ نفر از خانواده‌های مددجویان در این دوره‌های آموزشی شرکت کرده و توانستند در این دورها ۱۶ ساعته گواهینامه دریافت کنند به سخنان خود پایان داد.

در ادامه سیاوش پور رئیس‌کل دادگستری استان گیلان گفت: جامعه سنتی ما بیشتر در معرض خطر است، و آسیب‌های اجتماعی تهدیدی برای سبک زندگی است.

وی محیط زندگی امروزی را تحت تأثیر جریاناتی ازجمله فکری، اقتصادی و اجتماعی دانست که هرکدام از این سبک‌ها، زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

رئیس‌کل دادگستری استان در ادامه افزود: خانواده زندانیان در معرض انواع آسیب‌ها هستند که اگر حمایت لازم صورت نگیرد زمینه ورود آن‌ها به چرخه جرم آماده می‌شود.

وی استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی را در محیط خانواده جدی عنوان کرد.

002 - حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه‌های آموزشی اداره کل زندان گیلان قرار دارد - با مردم 001 - حمایت از خانواده زندانیان در اولویت برنامه‌های آموزشی اداره کل زندان گیلان قرار دارد - با مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.