پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال در کلاچای
    21 اسفند 1396 - 15:19
    شناسه : 121674
    0

    سرپرست شهرداری کلاچای بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری ) از سوی شهرداری این شهر تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای ، حمید عبدالله زاده روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی ویژه‌برنامه چهارشنبه آخر سال شهرداری ، ایجاد فضای نشاط و شادابی را در بین مردم یکی از […]

    پ
    پ

    سرپرست شهرداری کلاچای - ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال در کلاچای - حمید عبدالله زاده

    سرپرست شهرداری کلاچای بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری ) از سوی شهرداری این شهر تأکید کرد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای ، حمید عبدالله زاده روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی ویژه‌برنامه چهارشنبه آخر سال شهرداری ، ایجاد فضای نشاط و شادابی را در بین مردم یکی از وظایف مهم شهرداری و شورا در این زمینه ذکر و گفت : باید همه تلاش خود را در این زمینه به‌کارگیری کنیم تا شهروندان در این شب به‌یادماندنی باروحیه نشاط و شادابی به خانه‌های خود بازگردند.
    وی همچنین از استقرار و آماده‌باش سه گروه آتش‌نشانی در مناطق تعیین‌شده این شهر در مواجهه با حوادث احتمالی خبر داد و اظهار کرد : آنچه همواره مورد تأکید است ایجاد بستر مناسب برای شادابی و نشاط در بین مردم و خانواده‌هاست و شهرداری و شورا این مهم را با جدیت دنبال خواهد کرد.
    رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای ، حفظ آرامش و برخورد منطقی و عقلایی در مراسم برگزاری جشن چهارشنبه آخر سال را مورد تأکید قرارداد و گفت : باید طوری عمل کنیم تا شهروندان احساس امنیت و آسایش کنند و با روحیه نشاط و شادابی جشن را به پایان برسانند.
    محمد پورحسین درعین‌حال تصریح کرد : نباید اجازه داد برخی‌ها فضا را به سمت نگرانی و التهاب سوق دهند و اگر جشنی برپاست همه از آن لذت ببرند .
    نادر بذرافشان عضو ستاد هماهنگی، برگزاری این نشست را به‌عنوان تلاشی مهم و مؤثر در راستای کاهش خطرات و حوادث در مراسم چهارشنبه آخر سال ذکر و گفت : مطمئناً با هم‌افزایی مجموعه شهرداری ، شورا و پلیس قادر خواهیم بود این جشن را با خوشی و خرمی به پایان برسانیم.
    وی با بیان اینکه نباید کاری کنیم که با احساسات پاک جوانان بازی شود افزود : هرگونه رویکرد تند و خشن در این زمینه نتیجه عکس خواهد داد اما از سوی دیگر باید تلاش کنیم جلوی التهابات و نگرانی‌ها هم گرفته شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.