×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سید محمد احمدی فرماندار رشت 2 - تعمیر آبندان‌ها و لایروبی آن‌ها از عوامل موثر در آبرسانی صحیح به مزارع است - تعمیر آبندان‌ها

فرماندار رشت گفت: بدانیم نزولات جوی و کم آبی امر طبیعی است اما مدیریت این مسئله می‌تواند مانع ایجاد مشکلات جدی شود. تمام تلاش مان مصروف استفاده از همه ظرفیتها شود.

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در جلسه کمیته توزیع آب کشاورزی شهرستان که عصر یکشنبه در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: شیوه های مدیریتی منابع آب را عوض کنیم تا در فصل زراعی به مشکل برنخوریم.

فرماندار شهرستان رشت افزود: در فصل زراعی یک لیتر آب هم برای کشاورز بسیار تاثیرگذار خواهد بود، تعمیر آبندان‌ها و لایروبی انهار از عوامل موثر در آبرسانی صحیح به مزارع است.

وی با بیان اینکه شخم زمستانه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی، کشاورزان را برای انجام شخم زمستانه تشویق کنید.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه دریچه سازی، لایروبی و شخم زمستانه از ارکان مهم کشاورزی است، تصریح کرد: از اکنون که فصل لایروبی است باید با جدیت پیگیر امور باشیم، اهمال در هر یک از مراحل مذکور تمام زحمات را هدر می‌دهد.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن سال جدید، رسیدگی به امور کشاورزان فراموش نشود؛ تاکید می‌کنم که حتما جدیت را در کار داشته باشید تا فرآیند کاشت، داشت و برداشت به درستی و بدون مشکل انجام گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه ۳۸ درصد اشتغال ما بر پایه کشاورزی است، گفت: بدانیم نزولات جوی و کم آبی امر طبیعی است اما مدیریت این مسئله می‌تواند مانع ایجاد مشکلات جدی شود. تمام تلاش مان مصروف استفاده از همه ظرفیتها شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.