×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

علی وارسته فرماندار رودسر - یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید ایجاد توسعه و عدالت اجتماعی است - دولت تدبیر

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه محلات محروم و کم برخوردار باید از اولویت‌های مسئولان باشد تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید ایجاد توسعه و عدالت اجتماعی است و ما باید بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های خود این سیاست را لحاظ کنیم.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر؛ علی وارسته بهدانی در نشست با اعضای شورای شهرستان؛شوراها را رابط بین مردم و حاکمیت خواند و اظهار کرد: نقش شوراها در حل مشکلات مردم بسیار حائز اهمیت بوده و به‌عنوان مجلس شهری و روستایی مطرح هستند.

وی خطاب به اعضای شورای شهرستان رودسر که شما به‌عنوان نمایندگان مردم باید پیگیر مطالبات آنان باشید افزود: ما هر جا از این ظرفیت‌ها استفاده کردیم توانستیم به موفقیت نزدیک و رضایت مردم را جلب کنیم.

فرماندار رودسر اشرافیت به قانون را مورد تأکید اعضای شورای این شهرستان قرارداد و گفت: هرقدر آشنایی ما با قوانین و مقررات بیشتر شود اقتدار و قدرت ما برای حل مشکلات و کمک به امور زیادتر خواهد شد.

وی یکی از مشکلات جامعه را تعارفات متداول در جامعه خواند و تصریح کرد: مردم دارای حق‌وحقوقی هستند و ما نمی‌توانیم آن را معامله، مسامحه و یا ضایع کنیم یکی از وظایف ما مسئولان این است که بین مردم باشیم دغدغه‌ها و درد و دل آن‌ها را بشنویم و برای حلشان تلاش کنیم.

وارسته از پیشرفت ۶۰ درصدی سد پلرود خبر داد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه مشکلات آب شرب و کشاورزی مردم منطقه حل خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود این سد تا سال ۹۷ آبگیری و در سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

وی بر لزوم حساسیت بیشتر مسئولان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای مدیریت بهتر مشکلات رودسر تأکید کرد و گفت: می‌توان برای حل مشکلات آموزشی، کشاورزی و غیره از کشورهای پیشرو الگوبرداری کرد.

فرماندار رودسر با اشاره به وضعیت کنونی کارخانه کمپوست این شهرستان و جوابگو نبودن مناسب به بحث زباله‌های منطقه افزود: برای حل مشکلات زباله شهرستان نیازمند راه‌اندازی کارخانه زباله‌سوز هستیم.

وی با اشاره به اینکه محلات محروم و کم برخوردار باید از اولویت‌های مسئولان باشد تصریح کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید ایجاد توسعه و عدالت اجتماعی است و ما باید بتوانیم در برنامه‌ریزی‌های خود این سیاست را لحاظ کنیم.

وارسته با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما و مشکلات کم‌آبی برای کشاورزان افزود: تاکنون کشاورزان رودسری توانسته‌اند با استفاده از نزولات جوی ۸۵ درصد از مزارع خود را زیر کشت زمستانه ببرند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان اسفندماه امسال این رقم به بیش از ۹۵ درصد برسد.

وی گفت: با کمک همه دستگاه‌های مرتبط تلاش می‌کنیم تا کشاورزان ما با کمترین مشکلات مواجه شوند.

 فرماندار رودسر به ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری منطقه اشاره کرد و افزود: باید برای توسعه، عمران و آبادانی این شهرستان همه ید واحده شویم و کنار هم قرار گیریم تا این شهرستان به جایگاه واقعی خود برسد.

گفتنی است، در این نشست هرکدام از اعضا شورای شهرستان رودسر مشکلات مناطق مختلف شامل مشکلات آب، راه، برق، گاز، اشتغال، غیره را با فرماندار رودسر مطرح کرده و با اتخاذ تدابیر لازم خواستار حل این مشکلات شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.