جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری مراسم اعتکاف در ۵ مسجد لاهیجان | آخرین مهلت ثبت‌نام 27 اسفند
    25 اسفند 1396 - 22:37
    شناسه : 121916
    1

      سخنگوی ستاد اعتکاف شهرستان لاهیجان گفت: امسال برنامه اعتکاف در ۵ مسجد شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد. معاون روابط عمومی ستاد نماز جمعه و سخنگوی ستاد اعتکاف لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار «با مردم» بابیان اینکه مراحل ثبت‌نام برنامه معنوی اعتکاف طبق سنوات گذشته با شور و شوق مضاعفی در حال انجام می‌باشد، گفت: […]

    پ
    پ

    سیدپور - برگزاری مراسم اعتکاف در ۵ مسجد لاهیجان | آخرین مهلت ثبت‌نام 27 اسفند - اعتکاف در لاهیجان

     

    سخنگوی ستاد اعتکاف شهرستان لاهیجان گفت: امسال برنامه اعتکاف در ۵ مسجد شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد.

    معاون روابط عمومی ستاد نماز جمعه و سخنگوی ستاد اعتکاف لاهیجان در گفت‌وگو با خبرنگار «با مردم» بابیان اینکه مراحل ثبت‌نام برنامه معنوی اعتکاف طبق سنوات گذشته با شور و شوق مضاعفی در حال انجام می‌باشد، گفت: علاقه‌مندان می‌تواند جهت ثبت‌نام هر روز از ساعت17 به مسجد جامع شهرستان لاهیجان مراجعه نمایند.

    سیداحمد سیدپور افزود: امسال برنامه اعتکاف در ۵ مسجد شهرستان برگزار خواهد شد.
    وی ادامه داد: این مراسم در مسجد جامع شهر لاهیجان ویژه برادران، در مسجد کوبیجار ویژه خواهران، در مسجد کنف گوراب ویژه برادران و همچنین در مسجد قاضی محله پهمدان و مسجد جامع آهندان ویژه برادران و خواهران برگزار خواهد شد.
    سخنگوی ستاد اعتکاف لاهیجان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است امسال حدود ۶۰۰ نفر معتکف در شهرستان داشته باشیم و احتمالا همچون گذشته بیش از 80 درصد معتکفین را جوانان تشکیل خواهند داد.
    وی افزود: امام جمعه محترم شهرستان لاهیجان امسال به عنوان معتکف هر سه روز را در مسجد جامع شهرستان حضور دارد.
    معاون روابط عمومی و سخنگوی ستاد نماز جمعه لاهیجان آخرین مهلت ثبت‌نام در مراسم اعتکاف را روز یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه عنوان کرد و افزود: هزینه ثبت‌نام برای هر نفر ۳۵ هزار تومان است.
    سخنگوی ستاد اعتکاف لاهیجان تصریح کرد: از جمله برنامه‌های جانبی اعتکاف امسال در لاهیجان برنامه‌های دعا، ختم قرآن، نماز جماعت صبح ظهر و مغرب، همچنین سخنرانی‌های مذهبی، مشاوره‌های دینی و احکامی و استفاده از پزشکان عمومی و طب سنتی می باشد.ایشان افزودند پروفسور کرمی استاد تمام دانشگاه بقیه الله از جمله سخنرانان اعتکاف امسال خواهند بود.
    سید پور گفت: مؤمنین و مؤمناتی که توان مالی دارند اما توفیق فرصت و حضور در این برنامه را ندارند می‌توانند به عنوان نواب معتکفین در این امر معنوی شرکت داشته باشند و برای هزینه‌های مالی جهت صرف افطار و سحر و همچنین مواد خوراکی معتکفین کمک‌کار باشند.
    سخنگوی ستاد اعتکاف لاهیجان در پایان عنوان کرد: امسال سعی شده است از حضور مداحان و قاریان برجسته در برنامه‌های اعتکاف استفاده شود.

    وی در پایان یادآور شد: با توجه به انتصاب آقای دکتر محمدعلی پور به عنوان مدیر اجرایی ستاد اعتکاف لاهیجان و با توجه به اهمیت موضوع، تمامی تمهیدات لازم توسط ایشان در حال انجام است و تاکنون نیز چندین کارگروه در این خصوص شکل گرفته است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.