جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد
    29 اسفند 1396 - 11:29
    شناسه : 122198
    0

    در آیینی با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان اداری و اجرایی شهرداری کلاچای ، مراسم معارفه شهردار جدید این شهر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای ، رییس شورای اسلامی شهر کلاچای روز سه شنبه در این مراسم ، از مهندس اثنی عشری شهردار جدید این شهر به عنوان […]

    پ
    پ

    جدید شهر کلاچای معرفی شد 3 - شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد - ابراهیم اثنی عشری
    در آیینی با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان اداری و اجرایی شهرداری کلاچای ، مراسم معارفه شهردار جدید این شهر برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای ، رییس شورای اسلامی شهر کلاچای روز سه شنبه در این مراسم ، از مهندس اثنی عشری شهردار جدید این شهر به عنوان مدیری توانا ، خلاق ، کار بلد ، تاثیر گذار و به معنای واقعی کلمه شایسته امور مدیریتی یاد کرد و گفت : مطمئنا با حضور ایشان در حوزه مدیریت شهری افق روشنی برای آینده توسعه همه جانبه این شهر متصور خواهیم بود.
    محمد پورحسین ، با بیان اینکه با تعامل و همراهی که شهردار جدید با مجموعه شورا ، شهرداری و مردم خواهند داشتند این شهر به جایگاه واقعی خود ارتقا پیدا خواهد کرد افزود : تحقق این امر مستلزم آن است که این همراهی ، همسویی و همدلی افزایش یابد و در چنین شرایطی است که می توانیم به خواسته ها و مطالبات به حق مردم پاسخ دهیم.
    وی خدمت بی منت به مردم را ارزشمند خواند و اظهار کرد : آنچه همواره مورد تاکید است ایجاد رضایتمندی نسبی و ایجاد فضای نشاط و شادابی در مردم است و این مهم را با جدیت دنبال می کنیم.
    پورحسین ، حجم خواسته ها ، انتظارات و مطالبات مردم از مجموعه شهرداری و شورا را به حق دانست و تصریح کرد : تلاش می کنیم این مطالبات بتدریج پاسخ داده شود و نمی گذاریم انباشته شود .
    به گفته وی ، تمام اهتمام ما در مجموعه شهرداری و شورا این است که مردم خدمات شهرداری را به عینه لمس کنند .
    جعفر عابدینی عضو شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این مراسم از شهردار جدید خواست به لحاظ اینکه مجموعه شهرداری کوله باری از تجربه هستند در صورت تفویض اختیار و واگذاری مسئولیت به آنان می توان قدم های بهتری برای توسعه بیشتر منطقه برداشت و در عین حال عکس آن نیز صادق است .
    وی همچنین بر ضرورت تلاش و کوشش بیشتر در مجموعه شهرداری و شورا برای ایجاد رضایتمندی بیشتر در مردم تاکید کرد.
    مهدی محمد حسینی دیگر عضو شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این مراسم با یاد آوری اینکه شهردار جدید با 5رای قاطع اعضای شورای اسلامی به سمت شهردار جدید انتخاب شده آن را نشان از وحدت و همدلی در مجموعه شورا و شهرداری دانست و ابراز امیدواری کرد شهردار جدید بتواند با بهره گیری از همه توان و ظرفیت این شهر را به جایگاه واقعی خود که حق مردم منطقه است ارتقا بخشد.
    علی ابراهیمی سخنگوی شورای اسلامی شهر کلاچای هم اظهار کرد : بی تردید با هم افزایی و تعامل می توانیم مشکلات شهر را یکی پس از دیگری بر طرف کنیم و معتقدم در فرایند توسعه ، مردم هم همکاری تنگاتنگی خواهند داشت .
    فرزاد قلی پور نایب رییس شورای اسلامی شهر کلاچای هم ابراز امیدواری کرد با مدیریت جدید شهرداری بتوانیم آنچه حق مردم منطقه است ادا کنیم و خوشبختانه فضا و بستر لازم برای کار کردن در این شهر وجود دارد.
    حمید عبداله زاده سرپرست سابق شهرداری کلاچای هم در این مراسم به بیان گوشه ای از خدمات و فعالیت های یک ماهه خود در طی مدت تصدی مسئولیت شهرداری پرداخت.
    شهردار جدید کلاچای هم در این مراسم وجود نیروهای کارآزموده در مجموعه شهرداری را به عنوان یک ظرفیت مهم ذکر و گفت : معتقدم وجود این نیروها در شهرداری هم می تواند نقاط مثبت و هم منفی داشته باشد .
    مهندس ابراهیم اثنی عشری افزود : اگر از این توانایی ها در جهت مثبت استفاده شود بی تردید شهر رشد و ارتقا پیدا می کند و عکس آن نیز صادق است .
    وی از عزم و اراده جدی خود برای شکوفا شدن بیشتر شهر کلاچای خبر داد و اظهار کرد : تحقق این امر منوط به آن خواهد بود که همه در این راه نگاه مسئولانه و متعهدانه داشته باشیم.
    شهردار کلاچای در ادامه سخنان خود با اشاره به در آمد نه چندان مطلوب شهرداری ها در سال های اخیر که حتی قادر نبوده پاسخگوی هزینه های جاری شهرداری ها باشد اضافه کرد : اما در عین حال بر آورده شدن انتظارات مطمئنا با همکاری و همدلی همه اعم از مجموعه شهرداری ، شورا و مشارکت مردم امکان پذیر است و شکی در آن نیست.
    مهندس اثنی عشری ، شرایط بافت ساحلی شهر کلاچای را مطلوب توصیف و تصریح کرد : بی تردید با تهیه و تصویب طرح جامع تفضیلی توسعه شهر را ارتقا خواهیم بخشید.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع نگرانی از وضعیت زباله اشاره و با بیان اینکه شهرهای ساحلی بیش از دیگر شهرها از این حیث آسیب پذیرند بیان کرد : تلاش می کنیم شرایط طرح تفکیک زباله از مبدا را تغییر دهیم هر چند این طرح نتوانسته آنچنان تاثیری در زباله های تولیدی داشته باشد اما همین که به صورت فرهنگ در آمده ارزشمند است .
    وی در خاتمه سخنان خود تلاش برای بهبود وضعیت موجود شهر به سمت مطلوب ، افزایش میزان رضایتمندی مردم و بر آورده شدن خواسته ها و مطالبات مردم را به عنوان مهم ترین برنامه های راهبردی خود برای توسعه شهر کلاچای عنوان کرد.

    مهندس ابراهیم اثنی عشری ماچیانی شهردار جدید شهر کلاچای دارای مدرک مهندسی راه و ساختمان و بیش از 30سال سابقه مدیریت اجرایی در برخی شهرهای استان گیلان از جمله شهرداری خشکبیجار و کیاشهر را در کارنامه خود دارد .
    بر پایه همین گزارش در هشتم اسفند ماه جاری و در بیست و چهارمین نشست اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای که با محوریت و موضوعیت معرفی شهردار جدید شهر کلاچای در سالن شورای اسلامی این شهر برگزار شد مهندس ابراهیم اثنی عشری با پنج رای قاطع اعضای شورای اسلامی به سمت شهردار جدید انتخاب شد.
    استاندار گیلان نیز در حکمی مهندس ابراهیم اثنی عشری را به سمت شهردار جدید کلاچای منصوب کردند.

    جدید شهر کلاچای معرفی شد 1 - شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد - ابراهیم اثنی عشری جدید شهر کلاچای معرفی شد 2 - شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد - ابراهیم اثنی عشری جدید شهر کلاچای معرفی شد 4 - شهردار جدید شهر کلاچای معرفی شد - ابراهیم اثنی عشری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.