شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است
    29 اسفند 1396 - 11:42
    شناسه : 122204
    0
    شهردار لاهیجان از آمادگی میزبانی این شهر از مسافران نوروز 97 خبر داد.
    پ
    پ

    کاظمی 1 - لاهیجان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است - با مردم

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان،مسعود کاظمی گفت: شهرداری لاهیجان با تمام توان شرایط برای میزبانی مطلوب از مسافران را فراهم کرده است.
    وی افزود: گل آرایی معابر و میادین و کوچه های قدیمی، سفره هفت سین شناور در استخر، برپایی سفره هفت سین بزرگ در جلوی ساختمان شهرداری و کمپ اقامتی، پاکسازی معابر سطح شهر، لکه گیری آسفالت خیابانها، نظافت سرویس های بهداشتی، آماده سازی نمازخانه ها، آماده کردن کمپ های اقامتی، نصب المان های نوروزی در سطح شهر از جمله اقدامات برای استقبال از نوروز 1397 در شهر لاهیجان می باشد.
    کاظمی با بیان اینکه شهرداری لاهیجان برای فراهم نمودن فضای شاد و پر نشاط برای شهروندان و مسافران برنامه های متنوعی تدارک دیده است، گفت: شهرداری لاهیجان به منظور اجرای موسیقی در مناسبت های مختلف اقدام به تشکیل گروه موزیک کرده است که همزمان با نوروز نخستین اجراهای خود را برای همشهریان و مسافران انجام خواهند داد.
    وی افزود: گروه موزیک شهرداری لاهیجان هر روز صبح در حاشیه استخر و نقاط گردشگری با اجرای موسیقی زنده و شاد فضای جدیدی را در این منطقه ایجاد خواهند کرد و با توجه به طرح شب های روشن لاهیجان هر شب در کنار خانه روستایی باغ ملی نیز برنامه های شادی را اجرا می کنند.
    شهردار لاهیجان اضافه کرد: اجرای برنامه های هنری و نمایشی و موسیقی در هر روز عصر در ضلع شمالی استخر و هر شب در خانه روستایی باغ ملی با حضور هنرمندان بخش دیگری از برنامه های شهرداری در نوروز 1397 در شهر لاهیجان می باشد تا شهروندان و مسافران نوروز متفاوتی را شاهد باشند.
    کاظمی گفت: همزمان با لحظه تحویل سال به همراه مدیران شهرداری در گلزار شهدا سال نو را با خانواده های معظم شهدا آغاز خواهیم کرد و سپس با اهدای سوغات و بسته های فرهنگی به نخستین مسافران ورودی خوش آمد می گوییم.
    وی افزود: اجرای برنامه رادیویی در صبح در ضلع شمالی استخر و موسیقی در شب های روشن لاهیجان در باغ ملی از برنامه های هنری دیگری است که تدارک دیده شده است.
    وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری لاهیجان در این ایام با تلاش شبانه روزی فضای مناسبی را برای استقبال از نوروز فراهم کردند و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر نیز در تدارک وسیع شهرداری برای نوروز 1397 نقش مهمی ایفا کرده است.
    شهردار لاهیجان اظهار کرد: پخش ویژه برنامه های رادیویی از سیستم های صوت حاشیه استخر، حضور در برنامه های زنده صدا و سیمای مرکز گیلان برای معرفی جاذبه های گردشگری شهر لاهیجان، چاپ نقشه و کتابچه راهنمای گردشگری به دو زبان فارسی و انگلیسی، نظرسنجی های روزانه از مسافران و شهروندان از جمله برنامه های فرهنگی است که در عید نوروز 1397 اجرا خواهد شد.
    کاظمی افزود: هدف ما در نوروز پیش رو فراهم کردن شرایط لازم برای رفاه و شادی و نشاط شهروندان و مسافران است و شهرداری و شورای اسلامی شهر از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.
    وی گفت: شهر زیبای لاهیجان با تاریخی درخشان و جاذبه های فراوان طبیعی، مذهبی و تاریخی و مردمانی که با فرهنگ غنی خود با افتخار پذیرای مهمان و مسافر می باشند، آماده میزبانی از گردشگران و هموطنان عزیز کشورمان در نوروز 1397 است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.