شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اسکان ۳۷۹ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان و هتل‌های شهرستان رودسر
    03 فروردین 1397 - 11:27
    شناسه : 122447
    0

    فرماندار رودسر از اسکان ۳۷۹ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان و هتل‌های این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    وارسته فرماندار رودسر - اسکان ۳۷۹ هزار نفر مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان و هتل‌های شهرستان رودسر - اسکان

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر؛ علی وارسته بهدانی بابیان اینکه از ۲۸ اسفندماه ۹۶ مسافران نوروزی به شهرستان وارد شدند و با ورود در مدارس شهرستان و هتل‌ها و اقامتگاه‌ها اسکان یافتند، گفت: تاکنون ۳۷۹ هزار مسافر نوروزی در اقامتگاه‌ها و مراکز اسکان شهرستان پذیرش شدند.

    فرماندار رودسر اظهار داشت: تاکنون ۳۷۹ هزار مسافر نوروزی در قالب ۱۰۷هزار و ۸۰۰خانوار در اقامتگاه‌ها و مراکز اسکان شهرستان پذیرش شدند.

    وی افزود: از ۲۸ اسفند تا شب گذشته به تعداد ۲ هزار از میهمانان فرهنگی در پایگاه‌های اسکان آموزش‌وپرورش شهرستان موردپذیرش قرارگرفته‌اند.

    وارسته بابیان اینکه ۴ مرکز پذیرش در قالب مراکز اسکان دائمی در شهرستان پذیرش مسافران فرهنگی را به عهده‌دارند عنوان کرد: به تعداد 48 مدرسه با 240 اتاق در مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی را می‌پذیرند.

    وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات و خدمات سفر مسافران نوروزی دغدغه‌ای برای اقامت و اسکان نخواهند داشت افزود: به تعداد ۷۰ هتل،هتل آپارتمان و مسافر کاشانه نیز آماده سرویس‌دهی به مسافران عزیز نوروزی هستند که امیدوارم با وجود امکانات رفاهی ؛ تفریحی و گردشگری شاهد رشد حضور گردشگران در شهرستان رودسر باشیم .

    فرماندار شهرستان رودسر بابیان این مطلب که بیشترین پذیرش مسافر در شهر چابکسر صورت گرفته است افزود : بخشداران باید نسبت به حضور و ماندگاری مسافران نوروزی با وجود طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند تا رضایتمندی مسافران تأمین شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.