چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • در رابطه با وضعیت پل روگذر میدان گیل باید به بعضی‌ها تلنگری زده شود | تا اهرم فشار نباشد رسیدگی نمی‌شود
    03 فروردین 1397 - 21:36
    شناسه : 122521
    0

    امام‌جمعه لاهیجان در رابطه با وضعیت پل روگذر میدان گیل تصریح کرد: در این رابطه باید به بعضی‌ها تلنگری زده شود، برخی مشکلات دیگر نیز وجود دارد که تا اهرم فشار و تلنگری نباشد گویی به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود.

    پ
    پ

    مهدی صدیق - در رابطه با وضعیت پل روگذر میدان گیل باید به بعضی‌ها تلنگری زده شود | تا اهرم فشار نباشد رسیدگی نمی‌شود - اخبار

    به گزارش «بامردم»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال 1397 شهرستان لاهیجان با تبریک فرارسیدن سال نو، اظهار داشت: باید کینه‌ها و دشمنی‌ها را کنار بگذاریم و در این ایام به دیدار اقوام برویم و صله ارحام را به جا بیاوریم.

    وی در ادامه به ادامه با تشکر از شورای اسلامی و شهردار لاهیجان برای شروع به آسفالت و ترمیم کوچه‌ها و خیابان‌ها، گفت: تعدادی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر لاهیجان ترمیم و آسفالت شده که انشالله روند ترمیم خیابان‌ها ادامه داشته باشد و بهتر شود.

    امام‌جمعه لاهیجان در رابطه با وضعیت پل روگذر میدان گیل تصریح کرد: در این رابطه باید به بعضی‌ها تلنگری زده شود، برخی مشکلات دیگر نیز وجود دارد که تا اهرم فشار و تلنگری نباشد گویی به آن‌ها رسیدگی نمی‌شود.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین صدیق ادامه داد: وضعیت دوربرگردان جنب بیمارستان میلاد نیز رسیدگی شده و کار کارشناسی و هماهنگی‌ها صورت گرفته و انشالله به‌زودی این دوربرگردان احداث خواهد شد.

    خطیب جمعه لاهیجان با اشاره به چهارمین سالروز حمله سعودی‌ها به یمن است، دیروز سالروز چهارمین سال بود آن‌ها می‌گفتند بعد از یک هفته این کشور را ترک خواهند کرد اما از آن یک هفته 4 سال گذشته است.

    وی با تقدیر از مسئولین سازمان چای بابت پرداخت مطالبات چای‌کاران، خطاب به چای‌کاران تأکید کرد: باید در فرایند تولید و برداشت چای کیفیت را مدنظر قرارداد و چای باکیفیت تولید کرد، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بر حمایت از کالای داخلی تأکید دارند اگر کالاهای ما باکیفیت باشند در همین راستا از آن‌ها حمایت می‌شود.

    امام‌جمعه لاهیجان افزود: نباید در فروش اجناس، کالاها و محصولات تقلب کرد، محصولی که می‌فروشید نباید جنس دیگر یا کم کیفیت‌تری مخلوط شود، تولید با کیفیت فروش خوبی نیز دارد و این در راستای سخنان مقام معظم رهبری است.

    صدیق خاطرنشان کرد: هفته آینده بنده در مراسم اعتکاف شرکت خواهم کرد و نماز جمعه هفته آینده را یکی از عزیزان اقامه خواهد کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.