شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41454 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جشنواره روز دریای خزر در بندرکیاشهر
    23 مرداد 1395 - 10:41
    شناسه : 12257
    0

    جشنواره روز دریای خزر با عنوان آشتی با طبیعت، در بخش بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد. به گزارش «بامردم»، این جشنواره عصر جمعه با حضور مسافران و گردشگران، دانشجویان و اقشار مختلف مردم دوستدار طبیعت در منطقه طرح گردشگری انبارسر بندرکیاشهر برگزار شد. رئیس اداره محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه برگزاری این […]

    پ
    پ

    82185852-70933393

    جشنواره روز دریای خزر با عنوان آشتی با طبیعت، در بخش بندرکیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، این جشنواره عصر جمعه با حضور مسافران و گردشگران، دانشجویان و اقشار مختلف مردم دوستدار طبیعت در منطقه طرح گردشگری انبارسر بندرکیاشهر برگزار شد.
    رئیس اداره محیط زیست شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره که با استقبال خوبی از سوی دوستداران طبیعت همراه شده، حفظ سلامت دریای خزر به عنوان یک موهبت بزرگ الهی است.
    ابراهیم غلامی بیان داشت: شرکت کنندگان در این جشنواره، با خلق آثاری همچون نقاشی با صدف ، ساخت مجسمه های شنی ، بادبادک بازی و نقاشی بر روی ماسه های ساحل با هم به رقابت پرداختند.
    وی افزود: در حاشیه برگزاری این جشنواره ، مسابقه شنا نیز در دو رده سنی با حضور شناگران نوجوان و جوان برگزار شد.
    غلامی با بیان اینکه همه مردم به خصوص ساحل نشینان در حفظ دریای خزر وظیفه مهمی برعهده دارند، اظهار داشت: در این خصوص گروه های مردم نهاد نیز باید نقش آفرینی موثری داشته باشند.
    به گزارش خبرنگار ایرنا در آئین اختتامیه این جشنواره به نفرات اول تا سوم هر بخش از مسابقات که بهترین آثار را در خصوص دریای خزر و طبیعت ارائه کردند، جوایزی اهداء شد.
    بندرکیاشهر از توابع شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده و دارای 37 کیلومتر نوار ساحلی است.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.