پنجشنبه, ۲۳ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 11 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41257 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2366×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ورود یک‌میلیون و ۱۲ هزار مسافر به شهرستان رودسر طی تعطیلات اول نوروزی
    07 فروردین 1397 - 11:37
    شناسه : 122890
    0

    فرماندار شهرستان رودسر از ورود یک‌میلیون و ۱۲ هزار مسافر به این شهرستان طی تعطیلات اول نوروزی خبر داد.

    پ
    پ

    علی وارسته فرماندار رودسر 2 - ورود یک‌میلیون و ۱۲ هزار مسافر به شهرستان رودسر طی تعطیلات اول نوروزی - بامردم

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر به «بامردم»،، علی وارسته بهدانی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که در ایام نوروز به تعداد یک‌میلیون و ۱۲ هزار مسافر وارد شهرستان رودسر شده است گفت: این تعداد مسافران از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ تا پنجم فروردین به رودسر آمده اند.

    فرماندار رودسر با اشاره به اینکه این شهرستان به تعداد ۷۰۰ هزار گردشگر را در تعطیلات اولیه در خود جای‌داده است عنوان کرد : گردشگران در اقامتگاه‌ها ، هتل‌ها و مدارس اسکان یافته و از جاذبه‌های گردشگری دیدن کردند.

    وارسته با بیان اینکه در این مدت ۸۰ تا ۱۰۰ در صد ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی شهرستان در اختیار گردشگران نوروزی بوده است، افزود: تعدادی از گردشگران نوروزی در اماکن متبرکه و مدارس شهرستان رودسر نیز اسکان داده‌شده‌اند.

    فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه تمهیدات لازم برای خدمات‌دهی مطلوب و بهینه به مسافران و گردشگران نوروزی اندیشیده شده است، افزود : علاوه بر اقامتگاه‌های دائم، پارک‌ها ،کمپینگ های شهرداری و ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی از جمله مکان‌هایی هست که گردشگران جهت اسکان از آن استفاده می‌کنند.

    وی افزود: ۴۸ مدرسه با ۲۴۰ اتاق در مراکز اسکان موقت مسافران نوروزی را می‌پذیرند که طی بازدیدهای صورت گرفته رضایتمندی خوبی وجود دارد.

    وارسته با اشاره به اینکه شهرستان رودسر از ظرفیت‌های گردشگری بالایی برخوردار است، تصریح کرد : افزایش ورود و حضور مسافران و گردشگران نشان از افزایش رغبت مردم به سفرهای نوروزی به گیلان می باشد که شهرستان رودسر به نسبت  سال گذشته ۱۰ درصد افزایش حضور و اقامت داشته‌ است.

    رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان رودسر  در ادامه گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آمادگی‌های لازم جهت حضور گردشگران در مرحله دوم سفرهای نوروزی در  این شهرستان گردشگر پذیر فراهم است، گفت: از گردشگران نوروزی انتظار داریم در حفظ محیط‌زیست و طبیعت  و همچنین رعایت حقوق شهروندی کوشا باشند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.