شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از بوق و کرنا سایت نزدیک به آقای نماینده تا حضور شهرداران در پایتخت برای پی‌گیری! + سند
    07 فروردین 1397 - 23:18
    شناسه : 122900
    1

    در شهرستانی بابت اعداد و ارقامی نه‌چندان جالب‌توجه بوق و کرنا به پا می‌کنند و شهرستان مجاور به‌واسطه توانایی‌های نماینده توانمندش ده‌ها و ده‌ها برابر این اعداد و ارقام را به‌دوراز این‌گونه مانورهای تبلیغاتی به خود اختصاص می‌دهد!

    پ
    پ

    نماینده لاهیجان و سیاهکل - از بوق و کرنا سایت نزدیک به آقای نماینده تا حضور شهرداران در پایتخت برای پی‌گیری! + سند - بامردم

     

    یک سایت محلی نزدیک به نماینده لاهیجان و سیاهکل نوشت: «با پیگیری‌ها و مکاتبات صورت گرفته دکتر ذبیح نیکفر، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌های کشور به شهرداری‌های سیاهکل، دیلمان و رودبنه مساعدت‌های مالی و هزینه قیر انجام گرفت.

    این مبالغ به ترتیب برای شهرداری سیاهکل 70 میلیون تومان مساعدت و 75 میلیون تومان قیر، شهرداری دیلمان 79 میلیون تومان مساعدت و 60 میلیون قیر، شهرداری رودبنه 50 میلیون تومان مساعدت و 60 میلیون قیر می‌باشد.»

    از اماواگرهای این خبر و صحت‌وسقم آن‌که بگذریم با اعداد و ارقامی نه‌چندان جالب‌توجه مواجه خواهیم شد که این حجم از مانور تبلیغاتی برای آن‌ها نشان‌دهنده سطح و عیار معمولی آقای نماینده محترم دارد!

    جالب آنکه شنیده می‌شود برخی از شهرداران نام‌برده خود برای پیگیری و دریافت این مبالغ نه‌چندان جالب‌توجه و قیر رایگان به پایتخت رفته و به‌واسطه ارتباطات پی گیری‌های لازم را انجام داده‌اند و نماینده محترم فقط نامه‌نگاری برای معرفی، درخواست و … انجام داده است!

    از ماجرای اعداد و ارقام و بوق و کرنا ها برای تمام کردن این دریافتی‌ها به نام خود نیز به دلیل کمبود وقت بگذریم به اصل موضوع بپردازیم! در شهرستانی بابت اعداد و ارقامی نه‌چندان جالب‌توجه بوق و کرنا به پا می‌کنند و شهرستان مجاور به‌واسطه توانایی‌های نماینده توانمندش ده‌ها و ده‌ها برابر این اعداد و ارقام را  به‌دوراز این‌گونه مانورهای تبلیغاتی به خود اختصاص می‌دهد!

    گیری نماینده لنگرود برای دریافت کمک به شهرداری ها - از بوق و کرنا سایت نزدیک به آقای نماینده تا حضور شهرداران در پایتخت برای پی‌گیری! + سند - بامردم

    سنگ تمام نمایندهٔ لنگرود برای کسب ۵۰۰ میلیون اعتبار برای شهرداری لنگرود، ۴۰۰ میلیون اعتبار برای شهرداری کومله، 400 میلیون برای اطاقور، 400 میلیون برای شلمان و 400 میلیون برای چاف و چمخاله در حالی اتفاق می‌افتد که جمع مبالغ دریافتی برای تمامی شهرهای ذکرشده در خبر (سیاهکل، دیلمان و رودبنه) نیز تنها به مبلغ یک شهر لنگرود نمی‌رسد!

    با کاوشی جزئی در روند اختصاص اعتبارات قابل‌توجه در دیگر شهرستان‌های استان گیلان به‌واسطه ارتباطات و توانمندی‌های نمایندگان آن‌ها و مقایسه با این به اصلاح عیدانه نوروزی همراه با تبلیغات فراوان و بوق و کرنا، می‌توان توانمندی و عیار نمایندگان را مشخص کرد و قضاوت را همچون همیشه به مخاطبین سپرد…

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.