پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسافران نوروزی از آسیب زدن به منابع طبیعی بپرهیزند | خوش‌رویی و پاسخگویی، برازنده پلیس اسلامی است
    08 فروردین 1397 - 12:50
    شناسه : 122949
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه مواهب طبیعی خاص گیلان، این استان را به مقصدی مطلوب برای مسافران تبدیل کرده است، اظهار داشت: مسافران نوروزی در کنار بهره بردن از این مواهب و طراوت، باید از محیط پیرامون خود مراقب کنند و از آسیب زدن به منابع طبیعی بپرهیزند.

    پ
    پ

    محمد رضا اسحاقی - مسافران نوروزی از آسیب زدن به منابع طبیعی بپرهیزند | خوش‌رویی و پاسخگویی، برازنده پلیس اسلامی است - پلیس

    به گزارش «بامردم»، سردار محمدرضا اسحاقی در سومین قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان گیلان با حضور معاونان، مدیران و همچنین مسئولان انتظامی استان با بیان اینکه فراهم آوردن امنیت و آسایش شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات دغدغه جدی پلیس است، اظهار داشت: چشم پلیس حتی برای لحظه‌ای بر روی جامعه بسته نخواهد شد.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ورود بیش از ۴ میلیون مسافر نوروزی به استان از شروع تعطیلات، تصریح کرد: درصد زیادی از مهمانان نوروزی گیلان به قوانین ترافیکی و هنجارها و شئونات اخلاقی احترام گذاشته‌اند.

    وی با اشاره به فعالیت پلیس در زمینه اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت قوانین و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: باید بیشتر از گذشته از ظرفیت فضای مجازی برای ارائه آموزش و آگاهی‌های لازم به شهروندان و مسافران بهره ببریم.

    فرمانده انتظامی استان گیلان مهمان‌نوازی مردم استان را مثال‌زدنی توصیف کرد و افزود: خوش‌رویی و پاسخگویی، برازنده پلیس اسلامی است.

    سردار اسحاقی با بیان اینکه مواهب طبیعی خاص گیلان، این استان را به مقصدی مطلوب برای مسافران تبدیل کرده است، اظهار داشت: مسافران نوروزی در کنار بهره بردن از این مواهب و طراوت، باید از محیط پیرامون خود مراقب کنند و از آسیب زدن به منابع طبیعی بپرهیزند.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی پلیس استان برای ارتقا سطح آگاهی شهروندان و مسافران نوروزی، تصریح کرد: پلیس علاوه بر نصب بنرها و توزیع بروشورهای آموزشی، با ارسال پیامک و همچنین تولید محتوای فرهنگی آموزشی در فضای مجازی، آگاهی‌های لازم را در اختیار شهروندان و مسافران قرار داده است.

    وی با اشاره به کشته شدن ۲۱ نفر در سوانح رانندگی استان از زمان شروع طرح نوروزی، خاطرنشان کرد: تمهیدات امنیتی-ترافیکی گسترده‌ای اندیشیده شده است تا این حوادث در روزهای پایانی تعطیلات روند کاهشی داشته باشند.

    فرمانده انتظامی استان گیلان استفاده از ظرفیت پلیس‌های افتخاری و گشت‌های محله محور را برای برقراری امنیت مفید و مؤثر دانست و اضافه کرد: هم‌افزایی پلیس برای نظم بخشیدن به سواحل و تفرجگاه‌ها، آسیب‌های اجتماعی را در چنین فضاهایی به حداقل برساند.

    سردار اسحاقی با تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس در استان و همچنین زحمات شبانه‌روزی کارکنان انتظامی، ابراز امیدواری کرد سال ۱۳۹۷ پر از برکت و موفقیت برای همه آحاد جامعه باشد و پلیس نیز همچنان از توفیق خدمت‌رسانی به مردم برخوردار باشند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.