جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 3 کافر دستگیر شدند + عکس های ناراحت کننده
    10 فروردین 1397 - 0:11
    شناسه : 123055
    0

    مدیرکل اوقاف استان مازندران به تشریح جزئیات آتش زدن امامزادگان و قران کریم در استان مازندران توسط اغتشاشگران پرداخت. این حادثه تلخ و وحشتناک در دی ماه سال گذشته رخ داد.

    پ
    پ

    elpow crop c0 5 0 5 700x394 75 - 3 کافر دستگیر شدند + عکس های ناراحت کننده - : قرآن

    حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری درباره حمله اغتشاشگران به امامزادگان استان مازندران در شهرهای سوادکوه شمالی و قائمشهر اظهار کرد: در حمله این اغتشاشگران در ساعات اولیه سه‌شنبه دوازدهم دی ماه، امامزاده عبدالله (ع) در روستای کشکا، امامزاده سیدگل عمو و سیده سکینه معروف به دو سید در سوادکوه شمالی و امامزاده محمد (ع) در روستای کتی‌لته را به‌طور کامل آتش زدند.

    سوزاندن قرآن در مازندران / 3 کافر دستگیر شدند + عکس های ناراحت کننده

    وی افزود: با وجود اینکه اغتشاشگران در آخرین امامزاده یعنی امامزاده محمد (ع) کتی‌لته ناکام ماندند اما قرآنها و کتابهای ادعیه در این سه امامزاده سوخت.

    مدیرکل اوقاف استان مازندران با اشاره به اینکه این بی‌حرمتی به قرآن مجید و کتب ادعیه هم از اقدامات ناپسند این آشوبگران بود، تصریح کرد: سه نفر در رابطه با این حملات با هوشیاری مردم و اقدامات نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شدند.

    سوزاندن قرآن در مازندران / 3 کافر دستگیر شدند + عکس های ناراحت کننده

    حیدری با بیان اینکه حمله به مقدسات همه‌جا ناپسند است، خاطرنشان کرد: باید به‌صورت قاطع با عاملان هتک حرمت به این امامزادگان برخورد شود.

    رکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.