شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مبارزه با قاچاق کالا، زمینه را برای حمایت از تولید داخلی فراهم می‌کند
    10 فروردین 1397 - 15:46
    شناسه : 123127
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: مبارزه با قاچاق کالا، زمینه را برای حمایت از تولید داخلی فراهم می‌کند.

    پ
    پ

    انتظامی استان گیلان در لاهیجان - مبارزه با قاچاق کالا، زمینه را برای حمایت از تولید داخلی فراهم می‌کند - بامردم

    به گزارش «بامردم»، سردار محمدرضا اسحاقی در بازدید از کلانتری 12 لاهیجان و دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تبریک سال نو به کارکنان انتظامی لاهیجان، زحمات و فعالیت‌های آنان را موردتقدیر قرارداد.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به شعار سال 97 حمایت از کالای ایرانی ، اظهار داشت: تحقق این شعار مهم و مفید، حضور جدی همه نهادها و دستگاه‌ها درصحنه و همچنین همکاری مستمر مردم را می‌طلبد.

    وی مبارزه با قاچاق کالا را یکی از راهبردهای مفید برای حمایت از کالای داخلی دانست و بیان داشت: قاچاق، ضربه مهلکی برای رشد، توسعه، پیشرفت و بالندگی کشور است.

    سردار محمدرضا اسحاقی با تأکید بر اینکه تنها اقدامات قهری از سوی پلیس نمی‌تواند ریشه پدیده شوم قاچاق در جامعه را خشک کند، خاطرنشان کرد: باید به کمک اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ‌سازی، زمینه مبارزه با قاچاق فراهم شود.

    فرمانده انتظامی استان گیلان بابیان اینکه پلیس اقدامات پیشگیرانه را به اقدامات عملیاتی و انتظامی ترجیح می‌دهد، تصریح کرد: به کمک پیشگیری اجتماعی می‌توان از بروز بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کرد.

    سردار اسحاقی امنیت پایدار را ثمره تعامل مستقیم پلیس با شهروندان دانست و افزود: اعتماد مردم مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ورود بیش از پنج میلیون مسافر نوروزی به استان گیلان در نوروز 97، خاطرنشان کرد: باوجود ورود گسترده مسافران به استان، ترافیک در معابر مختلف گیلان بدون مشکل مدیریت‌شده است.

    در پایان این دیدار، فرمانده انتظامی لاهیجان گزارشی در خصوص فعالیت‌های پلیس استان در تعطیلات نوروز ارائه کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.