پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جاسوس محله دستگیر شد | این مرد از خصوصی ترین لحظه های همسایه ها فیلم می گرفت
    13 فروردین 1397 - 15:46
    شناسه : 123339
    0

    مرد دیوانه به جرم همسایه آزاری دستگیر و به 40 سال زندان محکوم شد.ازن مرد با دوربین های مخصوص از روابط شخصی همسایه ها از حمام کردن تا … فیلمبرداری کرده و آنان را آزار می داد.

    پ
    پ

    دستگیر - جاسوس محله دستگیر شد | این مرد از خصوصی ترین لحظه های همسایه ها فیلم می گرفت - جاسوس

    جیسون کلارک 45 ساله به دلیل مزاحمت‌ها و جرائمی که مرتکب شده به 40 سال زندان محکوم شده‌است. او 8 سال تمام همسایگان را آزار می‌داد و آن‌ها را تهدید می‌کرد.
    به گزارش دیلی‌میل، جیسون گاهی هم با جاسوسی و تعقیب همسایگان، آن‌ها را آزار می‌داد.همسایگان می‌گویند او به آن‌ها شلیک و حیواناتشان را مسموم می‌کرد. یک بار هم او یکی از همسایگان را با ماشین زیر گرفت.
    یکی از همسایگان برای فرار از آن محله خانه‌اش را به کلیسا بخشید تا فقط از او و کارهایش دور باشد.
    هنگامی که پلیس او را به دلیل آزار و اذیت همیسایگان و ارتکاب نافرجام به قتل بازداشت کرد، خانه او را بازرسی کرد که مقدار زیادی دوربین برای زیرنظرگرفتن همسایگان، تیر در سایزهای مختلف و انواع و اقسام اسلحه کشف نمود.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “جاسوس محله دستگیر شد | این مرد از خصوصی ترین لحظه های همسایه ها فیلم می گرفت”
    1. سلام همسایه آیی داریم که زن و شوهری از صبح تو کوچه مینشینند و تا آخر شب و هر کی را می‌بینند سریع دست به گوشی میشوند و یا اشخاصی را می‌بینند زود با صدای بلند بلند از آنها سوالاتی می پرسند در زندگی مردم جاسوسی میکنند و آقام نایب دارند که در نظام هستند به آنها گزارش می‌دهند که فلان همسایه رفت بیرون یا خیلی تجسس و غیبت می کنند و نشر اکاذیب می نمایند و خانه دارند ولی هیچ وقت در خانه خودشان نیستند همش در کوچه هستند و کوچه شده خانه دوم آنها و خیلی حسود ظالم و دروغگو هستند

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.