سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فیلمساز انجمن سینما جوان لاهیجان در حادثه رانندگی جان باخت
    14 فروردین 1397 - 17:33
    شناسه : 123456
    1

    میثم پاینده نژاد فیلمساز فعال و هنرمند عضو انجمن سینما جوان لاهیجان، بر اثر واژگونی خودروی او در روستای ملاط شهرستان لنگرود جان باخت.

    پ
    پ

    میثم پاینده نژاد - فیلمساز انجمن سینما جوان لاهیجان در حادثه رانندگی جان باخت - تصادف

    ساسان عادلی رئیس انجمن سینما جوان لاهیجان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: زنده یاد میثم پاینده نژاد در سال ۱۳۶۰ در شهرستان لنگرود متولد شد و دارای تحصیلات دانشگاهی بود و همکاری خود را با انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان از ابتدای دهه ۹۰ آغاز کرد و فیلم های کوتاه اراده، نیمه جدایی ناپذیر هستی، تم، به کوه خوش آمدید، خانه ما ، قطره های زندگی و چگونه باور کنم؟ را ساخته است.
    وی ادامه داد: این هنرمند علاوه بر فیلمسازی در گروه های مردم نهاد زیست محیطی نیز فعال بود و برخی از فیلم هایش، جنبه زیست محیطی داشت.
    وی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان این مصیبت وارده را به خانواده داغدار این هنرمند فرهیخته تسلیت گفته و برای شادی روح آن مرحوم طلب مغفرت و آرامش می کند.
    عصر دیروز (دوشنبه) خودرو سواری پراید در استخر طبیعی روستای لیلاکوه بخش مرکزی شهرستان لنگرود در شرق استان گیلان سقوط کرد که بر اثر این حادثه، پنج نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.