جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پاک‌سازی پارک ساحلی آستانه‌اشرفیه از زباله‌های برجای مانده از 13 فروردین + تصاویر
    14 فروردین 1397 - 19:08
    شناسه : 123469
    0

    صبح امروز فرماندار آستانه‌اشرفیه به همراه مدیران شهرستان و گروه‌های حامی محیط‌زیست پارک ساحلی این شهرستان را از زباله‌های برجای‌مانده از حضور گردشگران و مردم در 13 فروردین پاکسازی کردند. به گزارش «بامردم»، مهندس رحیم حیدری گل رودباری فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه به همراه سمن‌های حامی محیط‌زیست، مدیران شهرستانی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر و هیات ورزش‌های همگانی […]

    پ
    پ

    صبح امروز فرماندار آستانه‌اشرفیه به همراه مدیران شهرستان و گروه‌های حامی محیط‌زیست پارک ساحلی این شهرستان را از زباله‌های برجای‌مانده از حضور گردشگران و مردم در 13 فروردین پاکسازی کردند.

    به گزارش «بامردم»، مهندس رحیم حیدری گل رودباری فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه به همراه سمن‌های حامی محیط‌زیست، مدیران شهرستانی، امدادگران جمعیت هلال‌احمر و هیات ورزش‌های همگانی بانوان اقدام به پاک‌سازی و جمع‌آوری زباله‌های رهاشده در پارک ساحلی کردند.

    مهندس رحیم حیدری در حاشیه این حرکت خودجوش مردمی گفت: محیط‌زیست مربوط به همه است، همان‌گونه که استفاده از آن حق همه می‌باشد نگهداری از آن نیز وظیفه همگانی است. بنابراین برای استفاده نسل حاضر و نسل‌های آتی باید هرچقدر بیشتر و بهتر در حفظ آن کوشا باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.