شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حجت‌الاسلام فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت شد + متن حکم
    15 فروردین 1397 - 11:29
    شناسه : 123557
    0

    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجت‌الاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب کردند.

    پ
    پ

    فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت - حجت‌الاسلام فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت شد + متن حکم - امام‌جمعه رشت

    متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ رسول فلاحتی دامت افاضاته

    در پی کناره‌گیری جناب حجه‌الاسلام والمسلمین آقای قربانی دامت توفیقاته، جناب‌عالی را که مزیّن به علم و صلاح و تقوا می‌باشید به نمایندگی خود در استان گیلان و امامت جمعه‌ی رشت منصوب می‌کنم. تلاش معنوی و فکری و اجتماعی در میان آن مردم شجاع و انقلابی و کارآزموده، توفیقی بزرگ و فرصتی مغتنم است و انتظار می‌رود که جناب‌عالی وظائف سنگین نمایندگی و امامت جمعه را در کنار اُنس و سلوک شایسته‌ی مردمی بویژه با جوانان مؤمن و پرانگیزه، به نحو احسن به انجام رسانید. مردم رشت و گیلان در گذشته‌ی تاریخی و نیز در دوران انقلاب و جمهوری اسلامی، افتخارات بزرگی آفریده‌اند و هرگونه خدمتی به آن مردم عزیز، خدمت به انقلاب و تاریخ و هویّت کشور است و امیدوارم در این راه موفق باشید.

    لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای قربانی که خود از برجستگان علمی و فرهنگی آن خطه‌ی شریف می‌باشند، تشکر و قدردانی کنم.

    والسّلام علیکم و رحمه الله

    سیّد علی خامنه‌ای

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.