×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

نسیم نجفی اقدم - چرا نسیم نجفی اقدم، ۳۹ ساله، ورزشکار، گیاهخوار و فعال فضای مجازی ناگهان عامل تیراندازی یوتیوپ شد؟ - تیراندازی

صنم بیاناتی: وقتی نام او را در یوتیوپ جستجو می‌کنید، فیلم‌های زیادی از نسیم نجفی اقدم دیده می‌شود. بیشتر فیلم‌های او مربوط به ورزش‌هایی است که انجام می‌دهد. در عین حال نسیم نجفی اقدم یک وب سایت به نام نسیم سبز نیز دارد که در آن به ورزش و برنامه غذایی گیاهخواری پرداخته است که در کنار آنها برنامه‌های تبلیغاتی هم دیده می‌شود.

در حالی که نگاهی گذرا به فعالیت‌های نسیم نجفی زندگی او را مبتنی بر ورزش و گیاهخواری و برنامه‌های منطبق بر سلامت نشان می‌دهد ناگهان نام وی به عنوان عامل تیراندازی یوتیوپ منتشر می‌شود.

نسیم نجفی اقدم اخیرا ویدئویی از خود منتشر کرده که این ویدئو در یوتیوپ قابل دسترسی است. او در این ویدئو گلایه‌های خود از یوتیوپ را مطرح می‌کند می‌گوید مورد تبعیض قرار گرفته و یوتیوپ ویدئو‌های او را فیلتر کرده است چون این ویدئوها، قدیمی و جدید بازدید کننده‌های زیادی داشته و حالا یوتیوپ می‌خواهد مانع از بازدید آنها شود.

او همچنین درباره حمله یوتیوپ به کانال فارسی‌اش با عنوان نسیم سبز می‌گوید و معتقد است برنامه‌های او که به سلامت زندگی مردم می‌پردازد فیلتر و از دسترس خارج شده در حالیکه ویدئو‌هایی که مشکل اخلاقی دارند در دسترس هستند و بچه‌ها هم می‌توانند آنها را تماشا کنند.

در وب سایت نسیم نجفی هم مطالب مشابهی از این دست به چشم می‌خورد. او مدعی شده از سوی مروجان گوشتخواری تهدید شده است و در جایی دیگر در حالیکه کارمندان یوتیوپ را “کوته فکر” خطاب کرده اینطور نوشته که اکانت او فیلتر شده و کارمندان یوتیوپ کانال‌های فارسی وی را تحت کنترل دارند.

نسیم نجفی اقدم در قسمت دیگری به فارسی نوشته: یوتیوپ کانال‌های من رو فیلتر کرده تا بیننده نگیرند.

همه اینها در حالیست که به نظر می‌رسد اختلاف نسیم اقدم نجفی با یوتیوپ به سال ۲۰۱۶ بازمی‌گردد و بر اساس آنچه که او در سایت خود منتشر کرده فیلترها از همان زمان شروع شده.

در سایت نسیم نجفی همچنین ویدئوهایی درباره کشتار حیوانات و شکنجه آنها پیش از کشتن برای مصرف غذایی منتشر شده است.

همه این شواهد و قرائن نشان از این دارد که نسیم نجفی اقدم، ۳۹ ساله، به شدت در حوزه ورزش و گیاهخواری در فضای مجازی از جمله یوتیوپ و اینستاگرام فعال بوده است و البته مهمترین نکته درباره او اختلاف حدودا دو ساله‌اش با یوتیوپ است که می‌تواند دلیلی بر اتفاقات شب گذشته در کالیفرنیای امریکا باشد که از دل همه آنها نام “نسیم نجفی اقدم” به عنوان عامل تیراندازی یوتیوپ بیرون آمد؛ کسی که خود نیز در این حادثه به دلیل خودکشی از پا درآمد. پلیس هنوز اطلاعات بیشتری درباره این اتفاقات ارائه نکرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.