جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تأخیر بهره برداری از ریل قزوین-رشت درپیِ تأکید براستفاده از کالای ایرانی!
    15 فروردین 1397 - 14:07
    شناسه : 123572
    0

    گیل خبر نوشت: بعد از نامگذاری شعارسال به نام ««حمایت از کالای ایرانی» بسیاری از دستگاه ها و وزارتخانه ها در حال ربودن گوی سبقت در استفاده از شعار حمایت از تولید ملی هستند و بلااستثناء همه نیز بر این عقیده هستند که حمایت از تولید و کالای ملی شعاری بوده همیشه بر آن تاکید […]

    پ
    پ

    آهن گیلان - تأخیر بهره برداری از ریل قزوین-رشت درپیِ تأکید براستفاده از کالای ایرانی! - راه آهن

    گیل خبر نوشت: بعد از نامگذاری شعارسال به نام ««حمایت از کالای ایرانی» بسیاری از دستگاه ها و وزارتخانه ها در حال ربودن گوی سبقت در استفاده از شعار حمایت از تولید ملی هستند و بلااستثناء همه نیز بر این عقیده هستند که حمایت از تولید و کالای ملی شعاری بوده همیشه بر آن تاکید داشته اند.

    در نمونه جالبتر حال حتی تاخیر و عویق پروژه ای به اهمیت راه آهن قزوین-رشت نیز به نام حمایت از تولید ملی گره خورده است. به طوری که خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور می گوید: «در پروژه راه آهن قزوین-رشت برای ساخت پل کیلومتر ۵۵ به فولادی با ضخامت بالا نیاز داشتیم که به دلیل تاکید بر تامین آن از داخل کشور چندماه در روند تاخیر ایجاد شد.»

    این برای اولین بار است که تاخیر در پروژه راه آهن به دلیل حمایت از تولید ملی عنوان می شود. مشخص است پروژه ای که می توانسته سالهای قبل مورد بهره برداری قرار گیرد نباید با چنین استدلاتی توجیه شود. اما مشخص است که مدیران ما این پتانسیلا دارند که از تاخیرات و عدم پیشرفت ها نیز برای خود توجیه و فرصت مناسبی بسازند!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.