چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41615 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2377×
حضور دو میلیون و ۵۵۱ هزار نفری مسافران در ایام نوروز در رودسر | رضایت مردم از بازگشایی ایستگاه بازرسی چابکسر
  • 15 فروردین 1397 ساعت: 15:13
  • شناسه : 123593
    1

    علی وارسته بهدانی، سرپرست فرمانداری به همراه معاونین فرمانداری و بخشداران و شهرداران شهرستان رودسر با دکتر سالاری استاندار گیلان دیدار کردند.

    پ
    پ

     دیدار فرماندار رودسر با استاندار گیلان 1 - حضور دو میلیون و ۵۵۱ هزار نفری مسافران در ایام نوروز در رودسر | رضایت مردم از بازگشایی ایستگاه بازرسی چابکسر - استاندار گیلان

    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در این دیدار از رشد ۳۳ درصدی ورود مسافران و گردشگران در ایام نوروز در شهرستان رودسر خبر داد و گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین شهرستان رودسر شاهد حضور پرشور و پررنگ مسافران از جای‌جای ایران بود.

    وی اظهار داشت: ورود دو میلیون و ۵۵۱ هزار و ۳۰۰ نفر از مسافران در شهرستان رودسر نشان از تلاش‌های خوب مجموعه مدیریتی شهرستان در جذب مسافر و گردشگر است که الحمدالله با هدایت‌های استاندار گیلان درزمینهٔ گردشگری شاهد رشد خوبی نسبت به سال گذشته از ابن حیث بودیم.

    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با تشکر از جدیت استاندار در بازگشایی ایستگاه بازرسی چابکسر در سه لاین و همچنین فضاسازی درست استقبال از مسافرین افزود: تدابیر استاندار درزمینهٔ ایجاد فضای جدید ورودی چابکسر رضایتمندی مردم بومی منطقه و مسافران نوروزی را در پی داشته است که قابل‌تقدیر است.

    وارسته بهدانی همچنین با اشاره به وضعیت تعطیلی بازار چابکسر در ساعات پایانی شب عنوان کرد: امسال اتفاق جدید بازگشایی بازار در پس از ساعات پایانی شب (بامداد) باعث شد استقبال مسافران در چابکسر بیشتر و ماندگاری مسافرین را بیش از سال گذشته در اقامتگاه‌ها داشته باشیم.

    وی بابیان این مطلب که رسیدگی به وضعیت مدارسی که به‌عنوان اسکان فرهنگیان انتخاب‌شده بودند رضایتمندی خوب میهمانان را در پی داشت اظهار کرد: ارتقا رتبه ۹ از ۱۲ مدارس شهرستان رودسر در بین مدارس استان گیلان ازلحاظ کیفیت خدمات‌دهی و میزان حضور مسافران می‌تواند خبر خوشی برای مجموعه شهرستانی و مردم میهمان‌نواز این شهرستان باشد.

    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با تأکید بر اینکه گردشگری در شهرستان رودسر صرفاً در حد حرف باقی نمانده افزود: با بازدید استاندار گیلان از ظرفیت‌های رودسر؛ انرژی مضاعفی را در مجموعه مدیریتی شهرستان ایجاد کرد و یقیناً باوجود ظرفیت‌هایی سواحل، کوهپایه‌ها و دشت طبیعی و بکر می‌توانیم شهرستان را به نقطه اوج خود در این زمینه برسانیم.

    وارسته بهدانی خطاب به مدیران شهرستانی گفت: سال جدید تمام مدیران باهمتی عالی‌تر از گذشته نسبت به اهداف تعیین‌شده در ابتدای سال؛ قدم بردارند و در مباحث مختلف گردشگری؛ کشاورزی و تجاری‌سازی که مورد تأکید استاندار محترم است با مسئولیتی سنگین‌تر از گذشته قدم بردارند.

    وی در پایان با اشاره به دو محوریت اشتغال و فقرزدایی به‌عنوان سیاست‌های اجرایی دولت در سال جدید گفت: مدیران با استفاده از طرح‌ها و ایده‌های متناسب با اجرای این دو مؤلفه فضا را برای تحقق آن ایجاد و اجرایی نمایند.

    دیدار فرماندار رودسر با استاندار گیلان 2 - حضور دو میلیون و ۵۵۱ هزار نفری مسافران در ایام نوروز در رودسر | رضایت مردم از بازگشایی ایستگاه بازرسی چابکسر - استاندار گیلان دیدار فرماندار رودسر با استاندار گیلان 4 - حضور دو میلیون و ۵۵۱ هزار نفری مسافران در ایام نوروز در رودسر | رضایت مردم از بازگشایی ایستگاه بازرسی چابکسر - استاندار گیلان دیدار فرماندار رودسر با استاندار گیلان 3 - حضور دو میلیون و ۵۵۱ هزار نفری مسافران در ایام نوروز در رودسر | رضایت مردم از بازگشایی ایستگاه بازرسی چابکسر - استاندار گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.