جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسرور : دلایل خسارت به جنگل‌های گیلان شناسایی می‌شود
    16 فروردین 1397 - 17:00
    شناسه : 123714
    1

    مدیرکل بازرسی استان گیلان گفت: بازرسان و کارشناسان گروه زمین، منابع طبیعی و محیط‌زیست میزان دقیق خسارت‌ها و دلایل حریق‌های مراتع و جنگل‌های گیلان را شناسایی می‌کنند.

    پ
    پ

    مسرور - مسرور : دلایل خسارت به جنگل‌های گیلان شناسایی می‌شود - بازرس کل گیلان

    با توجه به فرارسیدن موسم بهار طبیعت و آغاز سال نو در آغازین ساعات کاری در سال ۱۳۹۷، بازرس کل گیلان با همکاران این بازرسی دیدار کرد.

    در این ملاقات که در فضایی صمیمی برگزار شد مسرور بازرس کل گیلان با آرزوی صحت و سلامتی برای همه همکاران در حوزه‌های مختلف به پیام نوروزی سال ۱۳۹۷ رهبر معظم انقلاب اشاره نموده و خاطرنشان کرد: این پیام مهم و راهبردی که حاوی نکات مهم و ارزشمندی است و مسئولیت همه ما در دستگاه‌های نظارتی را دوچندان می‌کند و باید در تحقق این شعار در همه دستگاه‌های اجرائی کوشید و تلاش نمود تا ضمن سرلوحه قرار دادن این نقشه راه گام‌های مؤثر و سازنده‌ای برداشت.

    وی با اشاره به نقش مهم و اساسی همه مسئولین و مردم و تولیدکنندگان نقش این سه حوزه را بسیار با اهمیت دانست و گفت: هر سه حوزه یادشده می‌بایست به‌صورت جدی و دقیق نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند و در تمام تصمیم‌گیری‌ها به تحقق این مهم بپردازند.

    در ادامه مسرور با اظهار تأسف از وقوع حریق‌های اخیر در جنگل‌های گیلان و ضمن بیان برخی کاستی‌هایی که به‌واسطه کمبود امکانات و عدم نظارت دقیق از مراتع و جنگل‌ها وجود دارد، افزود: از امروز بازرسان و کارشناسان گروه زمین، منابع طبیعی و محیط‌زیست ضمن بررسی دقیق میزان خسارت‌ها، نسبت به احصاء و شناسایی دلایل این اتفاق و راه‌های جلوگیری از وقوع حوادث مشابه اقدام نموده و گزارش این حریق‌های وسیع در جنگل‌های گیلان را به‌تفصیل ارائه نمایند.

    در پایان بازرس کل گیلان مجدداً ضمن آرزوی سالی همراه با صحت و بهروزی برای همکاران، توصیه‌هایی از قبیل گذشت و توجه به رأفت اسلامی و انجام دقیق تکلیف و وظایف سازمانی و رعایت نظم و انضباط اداری نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.