جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نماینده جریان و حزب سیاسی خاصی نیستم | رهبر انقلاب مردم گیلان را شجاع،انقلابی و کارآزموده عنوان کرده اند
    16 فروردین 1397 - 20:34
    شناسه : 123761
    0

    مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با حضور با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

    پ
    پ

    تکریم و معارفه نماینده قدیم و جدید ولی فقیه در استان گیلان 28 - نماینده جریان و حزب سیاسی خاصی نیستم | رهبر انقلاب مردم گیلان را شجاع،انقلابی و کارآزموده عنوان کرده اند - آیت الله فلاحتی

    آیت الله فلاحتی نماینده جدید ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در این مراسم گفت: آیت الله قربانی از برجستگان فرهنگی کشور بودند و هستند.

    وی افزود: در جمع مردم استان به خصوص جوانان مطالب زیادی عنوان خواهم کرد. انقلاب اسلامی عصاره تلاش های انبیاء و ائمه است و حرکتی است که توانست معادلات چندهزارساله بشر را عوض کند و جلوی ظلم های زیاد گرفته شد.

    فلاحتی تصریح کرد: به توصیه رهبر باید ایران بعد از اسلام را ترویج کنیم. امروز شرق سوسیالیسم از هم گیسخته و غرب کاپیتالسیم در برابر این انقلاب خضوع دارد.

    وی خاطر نشان کرد: این انقلاب ظرفیت های فراوانی دارد و آنچه که وظیفه ما است این است که از این انقلاب برای آخرتمان ذخیره کنیم.

    وی افزود: عدالت زمینه ای است که مردم راه سعادت را پیدا کنند و عدالت وسیله است.پس همه وظیفه داریم که خود و جامعه را بسازیم. البته حوادث کشور در برخی مقاطع ایجاد ریزش در جامعه کرد.

    امام جمعه شهرستان رشت خاطر نشان کرد: ما برای سعادتمندشدن تلاش می کنیم و وظیفه ما این است که انسانها را سعادتمند کنیم.

    وی خاطر نشان کرد: در حکمی که رهبر معظم انقلاب به اینجانب داده شده است، اجماعی از اوضاع سیاسی ،اجتماعی و…گیلان است و مردم گیلان را شجاع،انقلابی و کارآزموده عنوان کرده اند.

    حجت السلام فلاحتی با اشاره به اینکه گیلانیان در برابر فتنه ها در ۸دی ماه در صف اول بودند،خاطر نشان کرد: ما به عنوان حزب و گروه به گیلان نیامده ایم ،بلکه به نمایندگی از ولی فقیه به اینجا آمده ام. یک خط قرمز داریم اگر کسی در مسیر ارزش های انقلاب و رهبری نباشد مسیرش از ما جداست.

    وی افزود:امروز اسلام ابزار اسلام به دست ما است و ما می توانیم با نظارت بریکدیگر کار کنیم.باید هم سو باشیم و همه نهادها و سازمان و تشکل ها که در مسیرخون شهدا هستند همسو باشند.

    او افزود:طرح و برنامه های زیادی برنامه ریزی کرده ایم و به تدریج عرض خواهم کرد.

    نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد:اگر همدیگر را بکوبییم خود زنی کرده ایم.حفظ وحدت در اولویت کار ما قرار دارد.

    وی گفت: رهبر انقلاب بارها جامعه را از التهاب دور کرد و آرامش در جامعه امری ضروری است که هدف مهم ما نیز است.

    آیت الله فلاحتی خاطر نشان کرد:در مناسبت های مختلف خدمت نهاد ها و احزاب خواهم نشست.

    وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب به جوانان بسیار بها می دهند و امسال را حمایت از کالای ایرانی اعلام کردند، پرواضح است که حمایت به معنای فقط خرید کالای ایرنی نیست و حمایت ها در همه بخش ها باید وجود داشته باشد.

    او تصریح کرد: امروز از دین ودینداری در بین اقشار مختلف می بینمی محصول عالمانی است که خون دلها خوردند و میرزاکوچک جنگلی از نمونه های بارز کشور است.

    گیل نگاه

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.