پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نگاه خلاقانه، ارائه ایده‌های نو و نظرات سازنده در توسعه و پیشرفت یک مجموعه بسیار مهم و تأثیرگذار است
    17 فروردین 1397 - 0:54
    شناسه : 123816
    0

    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با بیان اینکه نگاه خلاقانه، ارائه ایده‌های نو و نظرات سازنده در توسعه و پیشرفت یک مجموعه بسیار مهم و تأثیرگذار است، از همه کارشناسان خواست در این زمینه پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

    پ
    پ

    صمیمی سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با کارکنان فرمانداری - نگاه خلاقانه، ارائه ایده‌های نو و نظرات سازنده در توسعه و پیشرفت یک مجموعه بسیار مهم و تأثیرگذار است - ارائه ایده‌های نو

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رودسر؛ علی وارسته بهدانی در نشست صمیمی سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر با کارکنان فرمانداری گفت: اشتغال و فقرزدایی دو محور اصلی سیاست‌های دولت در سال جاری به شمار می‌رود و همه باید تمام تلاشمان را بکار بگیریم تا به اهداف پیش‌بینی‌شده برسیم.

    وی خاطرنشان کرد: همه ما باید به‌صورت یک گروه باهم همکاری و تعامل داشته باشیم و کار تیمی در کسب موفقیت و رسیدن به اهداف موردنظر نقش مؤثری را ایفا می‌کند.

    وارسته بابیان این مطلب که فرمانداری نقش نظارتی و حمایتی را در شهرستان دارد افزود: عملکرد ما در سطح شهرستان باید به‌گونه‌ای باشد که نقش نظارتی و حمایتی فرمانداری به‌خوبی و به نحو احسن ایفا شود و این مستلزم عملکرد و پیگیری‌های کارشناسان فرمانداری می‌باشد.

    وی در ادامه سخنان خود از همه کارکنان خواست تا به مسئولیت‌هایی که دارند واقف باشند و بر اساس اعتماد دوطرفه‌ای که وجود دارد پیگیری‌های لازم را در کارها داشته باشند.

    نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر به مسئله سرمایه‌گذاری در شهرستان اشاره نمود و گفت: پولی که برای سرمایه‌گذاری به شهرستان اختصاص داده می‌شود باید با برنامه‌ریزی و نظارت درست تا آخرین ریال در راه عمران و آبادانی شهرستان خرج شود.

    وارسته با بیان اینکه نگاه خلاقانه، ارائه ایده‌های نو و نظرات سازنده در توسعه و پیشرفت یک مجموعه بسیار مهم و تأثیرگذار است، از همه کارشناسان خواست در این زمینه پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

    وی با اشاره به نگاه مثبتی که در شهرستان به وجود آمده افزود: همه باید تلاش کنیم تا این ذهنیت مثبت تداوم داشته باشد و با پیگیری‌های منظم کارها اعتماد مردم را جلب نماییم.

    سرپرست فرمانداری شهرستان رودسر در پایان سخنان خود به بحث آموزش و یادگیری قانون اشاره کرد و گفت: آموزش و همچنین دانستن قانون در کارها نقش مؤثر و بسزایی در توسعه و پیشرفت یک جامعه ایفا می‌کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.