×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

آیت الله فلاحتی - وابسته به هیچ خط و جناحی نیستم و البته خنثی هم نیستم | بنر خوش‌آمدگویی برای من نزنید - امام‌جمعه رشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ رسول فلاحتی گیلانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رشت اظهار کرد: گیلانیان درخشش‌های زیادی در تاریخ داشتند و زیباترین دوره تاریخ گیلان دوره انقلاب است.

وی با اشاره به الطاف رهبری معظم نظام و اعطای مسئولیت از جانب ایشان گفت: رهبری معظم با بیان ویژگی‌های مردم گیلان، آن‌ها را بسیار عزیز شمردند که مایه مباهات است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه یکی از جلوه‌های ویژه نماز جمعه دعوت مردم به تقوای الهی است تصریح کرد: من از تمام استان می‌خواهم که هیچ جا و به‌وسیله هیچ بنری نامی از من نبرده و هزینه‌ای نکنند، این پول‌ها یا بیت‌المال است یا پول مردم که بهتر است برای رفع نیاز حاجتمندان استفاده شود و اگر کوچک‌ترین هزینه‌ای از این طریق و بردن نام اینجاب خرج شود قاطعانه بگویم که من راضی نیستم.

وی با بیان اینکه من متعلق به همه مردم هستم افزود: اگرچه ۴۰ سال در قم زندگی کردم اما در همین استان درس خواندم و همیشه مطلع از مشکلات و خواسته‌های شما مردم مسلمان و دردمند بودم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر اینکه وابسته به هیچ خط و جناحی نیستم و البته خنثی هم نیستم گفت: خط من خط رهبری است و تلاش می‌کنم که نه یک خط جلوتر و نه یک خط عقب‌تر از ایشان حرکت کنم و باید در مسیر رهبری حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه استان گیلان از نظر محیطزیست مشکلاتی دارد گفت: دریایی داریم که ساحلش آلوده، طبیعتی داریم که دارای مشکل است که می طلبد برای رفع آن اقدام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به آغاز فصل کشاورزی افزود: یکی از مشکلات کشاورزان، محدودیت آب است که مسئولین باید با مدیریت مناسب به رفع آن گام بردارند تا دغدغه کشاورزان رفع شود.

فلاحتی با اشاره به فرارسیدن ۲۰ فروردین سالروز هنر انقلاب اسلامی و روز انرژی هسته ای تصریح کرد: جوانان غیور ایران اسلامی با تلاش و کوشش افتخاراتی آفریدند که باید گفت اینان همان نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی هستند که نقش آفرینی می کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به شعار سال توسط رهبری معظم نظام گفت: اوضاع کارخانه ها خوب نیست و طی بررسی های حضوری خودم به صورت نامحسوس در برخی از کارخانه ها شاهد وضعیت آن بودم که هم مردم و هم مسئولین باید برای رفع آن تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به شرایط مردم بی دفاع فلسطین اظهار کرد: فلسطینی ها می دانند که سردمداران بیخرد عرب نمیتوانند از آنان دفاع کنند لذا امید آنان حمایت پابرهنگان جهان و ایران اسلامی از آنها است و امیدواریم انتفاصه جدید نتیجه بخش باشد.

وی با اذعان به اینکه وابسته به هیچ جناح سیاسی نیستم تصریح کرد: خط قرمز ما انقلاب، رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی است که هرکس به این سه مورد پایبند باشد در کنار هم قرار خواهیم گرفت.

فلاحتی با بیان اینکه سلائق گوناگون منجر به عدم همکاری ما نخواهد بود افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی وجود سلائق گوناگون همیشه وجود داشته، لذا تنها خط قرمز من رهبری انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته اندیشه‌های انبیا را به عمل برساند گفت: همه قدرت‌های سلطه علیه ایران سرمایه گزاری می‌کنند تا شیعه و انقلاب اسلامی را نابود کرده و با آن مقابله کنند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه این ساختمان و مجتمعی که به هر بهانه‌ای ساخته‌شده است بناست که گروه‌هایی این مشکل را حل کنند تصریح کرد: بنده تا حد توان خودم کمک می‌کنم که این مسئله حل شود لذا مجموعه‌هایی در این مجموعه متوکل شده اند قرار است که مشکل را حل کنند، پس این نوید را به مردم شریفی که امروز آمده‌اند تا سخنان ما را در این مسئله بشنوند بدهم که برنامه‌هایی برای رفع این مشکل در نظر گرفته‌شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از تریبون نماز جمعه اعلام شد که حجت‌الاسلام فلاحتی از این هفته از درب ورودی مردم ورود و خروج خواهند کرد و مردم می‌توانند به‌طور مستقیم وی را ملاقات کرده و مشکلاتشان را مطرح کنند ازاین‌رو امروز نیز وی از میان مردم و از درب خروج عمومی خروج کردند.

فارس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.