×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

8485 - شهردار باید مدیرکل شهر باشد | رشت می تواند بزرگترین مقصد گردشگری ایران تبدیل شود - بامردم

مسعود نصرتی با اشاره به «هدف رشت مقصد گردشگری» عنوان داشت: نباید گردشگری که به رشت وارد می شود زباله و ترافیک سنگین را ببیند البته برای این موارد باید برنامه ریزی کرد .

وی خواستار مشارکت نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های اجرایی برای احداث زباله سوز و حل مشکل سراوان و رودخانه های رشت شد.

شهردار رشت با تاکید بر مدیریت فاضلاب‌های ورودی به رودخانه‌های رشت مطرح کرد: با وجود اینکه استان گیلان یکی از بحرانی ترین استان‌ها در حوزه محیط زیست است ولی استان‌های دیگر از شیوه فروش پساب تضمینی استفاده کردند.

نصرتی با اشاره به طرح ” رشت، شهر شب های روشن” ابراز داشت: رشت شهری است که شب های آن زنده است و می توان با فراهم کردن شرایطی نظیر نورپردازی ویژه، آن را تقویت کرد و در جهت توسعه اقتصادی گام برداشت.

وی خاطرنشان کرد: رشت می تواند به بزرگترین مقصد گردشگری تبدیل شود و تنها به آرامش نیاز داریم و باید درست در کنار یکدیگر قرار بگیریم.

شهردار رشت درباره پیاده راه فرهنگی شهرداری نیز گفت: اصفهان برای ایجاد پیاده راه در بافت مرکزی خود ۴۵ سال وقت گذاشت تا زیرساخت آن فراهم شود ولی این زمان در پیاده راه شهرداری صرف نشد و تنها مرحله آخر اجرایی شد.

وی ادامه داد: اکنون با ایجاد پیاده راه رشت زیر بار ترافیک بیشتری رفته و شهروندان نیز از شهرداری انتظار دارند و این انتظار همان ایجاد زیرساختی است که باید برای آن ۴۵ سال زمان صرف می‌شد.

رئیس کل دادگستری گیلان نیز گفت : درخواست من از اعضای شورا این است که به ثبات مدیریتی توجه ویژه داشته و چندین سال به آقای نصرتی فرصت خدمت دهند.

سیاوش پور  با اشاره جاذبه های طبیعی موجود در استان گیلان اظهار کرد: استان گیلان جاذبه های زیادی نظیر فضای سبز و … دارد و در حالی که استان های دیگر فاقد این نعمت های خدادادی هستند باید از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنیم.

سیاوش‌پور به اهمیت مدیریت یکپارچه شهری تاکید کرد و افزود: شهردار باید مدیرکل شهر باشد و تمام ادارات دولتی در شهرها زیرمجموعه شهردار و تابع شهرداری باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان اعتماد را اولین گام موفقیت دانست و یادآور شد: شهرداری و دادگستری بیشترین مراجعه کننده در بین دستگاه های اجرایی را دارند و باید در مسیر سلامت و اعتمادسازی مردم گام برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.