چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سپاه تمام‌قد در خدمت نماینده ولی‌فقیه در استان است
    18 فروردین 1397 - 12:12
    شناسه : 123991
    0

    فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه تمام‌قد در خدمت نماینده ولی‌فقیه در استان است گفت: سپاه قدس گیلان با تمامی ظرفیت‌های موجود آماده فعالیت برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردها است.

    پ
    پ

    معارفه فرمانده سپاه ناحیه لنگرود 9 - سپاه تمام‌قد در خدمت نماینده ولی‌فقیه در استان است - سپاه

    سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان حسینیه شهدا گمنام اظهار کرد: آیت‌الله فلاحتی از رزمندگان دفاع مقدس و یادگار شهدای انقلاب اسلامی است.

    وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در خدمت نماینده ولی‌فقیه در استان است افزود: آیت‌الله فلاحتی جوان‌ترین نماینده آقا در کشور است و ما افتخار می‌کنیم که در خدمت ایشان هستیم.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرصت‌ها و تهدیدها در استان گفت: سپاه قدس گیلان با تمامی ظرفیت‌های موجود آماده فعالیت برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردها است.

    عبدالله پور با اشاره به برگزاری ۹۳۰ یادواره شهید در سطح استان گیلان گفت: در حوزه فرهنگ و شهادت سالانه بیش از ۳۰ هزار نیرو به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

    وی با اشاره به طرح‌های عمران و آبادانی در استان گفت: سپاه با طرح‌های متعدد ازجمله ساخت مسکن محرومین اقدامات بسیار ارزشمندی را در سطح استان به ثمر رسانده است.

    فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه کارها با تلاش جهادی قابل‌حل هست گفت: مشکلاتی نظیر بیکاری، طلاق و مشکلات مالی و اعتباری گیلان را تهدید می‌کند و نیازمند تلاش مجدانه برای حل آن هستیم.

    عبدالله پور با اشاره به حضو دو هزار مددجوی کمیته امداد و معلول در استان گیلان گفت: مددجویان و مستضعفان استان در کنار معلولان جامعه نیازمند مسکن و زیرساخت‌های لازم هستند و در تلاش هستیم تا امکانات لازم را برایشان فراهم کنیم.

    فارس

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.