×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان 14 - در دولت تدبیر و امید اصولگرا یا اصلاح طلب برای کسب مسئولیت فرقی نمی کند | مدیران حرفه ای به عنوان سرمایه های انسانی حفظ شوند - اصلاح طلب

 عصر شنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان در سال جدید افزود: در پاره ای اوقات، با برکناری مدیران حرفه ای سرمایه سوزی می شود و از دست دادن این سرمایه ها نیز به راحتی قابل جبران نیست.
وی با اشاره به اینکه در کشور به بازشناسی مدیریت سیاسی و حرفه ای نیاز است، اظهار داشت: حق نداریم مدیری که از جزئی ترین بخش آن اداره، کار خود را شروع کرده و سپس در سیستم مدیریتی قرار گرفته را به راحتی حذف کنیم.
وی ادامه داد: این مدیران اگرچه مخالف فکری دولت باشند، ولی باید حد و مرزی که برای آنها تعریف شده را رعایت کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید گفت: دکتر روحانی معتقد به استفاده از ظرفیت همه افراد توانمند و حرفه ای است؛ اصولگرا یا اصلاح طلب فرقی نمی کند بلکه ملاک این است که افراد بتوانند بر اساس مسئولیتی که عهده دار می شوند، با خدمت به مردم، زمینه رضایتمندی آنان و توسعه کشور را فراهم کنند.
پراوزان خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر ، برای رفع مشکلات کشور باید همراهی داشته باشیم و همه در چارچوب قانون عمل کنیم.
وی با اشاره به اهمیت وحدت تحت تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: اختلاف نظر برای پیشبرد کارها مفید است ولی درگیری ها ، تنازعات و اختلافی که کشور را به نابودی بکشد، خطرناک است و آنچه مهم است اینکه بتوانیم با وجود داشتن اختلاف، همدیگر را بپذیریم و با هم همراه باشیم.
در این جلسه سمانه حسینی نوید به عنوان اولین بانوی بخشدار مرکزی لاهیجان معرفی و از زحمات بخشدار قبلی قدردانی شد.

ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.