×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

فرار دختر از خانه1 - ماجرای فرار دختر مست از یک بیمارستان چه بود؟! - بیمارستان

تاثر برانگیزتر از آن بود که رانندگان عبوری و حاشیه نشینان جاده، چشم به آن دوخته بودند. چراغ گردان های آمبولانس اورژانس می چرخید و امدادگران به یاری مصدومان شتافته بودند.

دقایقی بعد در حالی مصدومان این حادثه هولناک به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند که خیلی زود خبر مرگ زن ۲۶ ساله فضای بیمارستان را حزن انگیز کرد.

شوهر ۳۰ ساله متوفی که به همسرش عشق می ورزید تاب و قرار را از کف داده بود و ناله های جانسوزش قلب هر انسانی را می سوزاند. مدت زیادی از زندگی عاشقانه این زوج جوان نمی گذشت که بی مبالاتی و بی احتیاطی یک راننده مست سرنوشت و زندگی او را تغییر داد.

این زوج سوار بر پراید از مشهد به سوی منطقه ییلاقی شاندیز حرکت می کردند تا با تفریح در طبیعت، آخرین روزهای تعطیلات نوروزی را پشت سر بگذارند اما ناگهان خودروی سواری دیگری که از سمت مقابل در حرکت بود با سرعت زیاد به جدول وسط جاده برخورد کرد و از بالای فضای سبز تا آن سوی جاده به پرواز درآمد.

راننده پراید وحشت زده پدال ترمز را فشرد اما دیگر دیر شده بود و صحنه تصادف Crash هولناک رقم خورد. ولوله ای در بیمارستان برپا بود که خبر رسید دختری که سرنشین خودرو بود بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی از بیمارستان گریخت همین موضوع پرونده این سانحه دلخراش را پیچیده تر کرد و ماموران فرماندهی انتظامی طرقبه و شاندیز با حضور در بیمارستان به تحقیق در این باره پرداختند.

راننده پراید که به دلیل بی احتیاطی یک پسر جوان همسرش را از دست داده بود، در میان هق هق گریه فریاد می زد که همسرم برنمی گردد؟ …

در این هنگام بوی زننده ای که از دهان راننده ۲۴ ساله خودروی گران قیمت به مشام می رسید بیانگر مصرف مشروبات الکلی بود به همین دلیل ماموران انتظامی او را برای تست الکل به آزمایشگاه معرفی کردند. نتیجه آزمایش حکایت از آن داشت که راننده خودروی مذکور هنگام رانندگی مست بوده است. این جوان مدتی بعد وقتی به حالت طبیعی خودش بازگشت درباره دختری که از بیمارستان گریخته بود گفت: آن دختر دوستم بود! با هم مست کرده بودیم ! ساعتی بعد وقتی نزدیکان راننده ۲۴ ساله به کلانتری رسیدند همه تلاش خود را به کار گرفتند تا پسر جوان نگران نشود!

فردی دست به شانه او زد و گفت: «غصه نخور کاری نشده!» چند ساعت بعد هم در حالی که نزدیکان راننده مست سوار بر خودروهای گران قیمت بودند به دادسرا رفتند و مبلغ وثیقه را در دادسرا به امانت گذاشتند تا راننده مست آزاد شود، این درحالی بود که بر اثر بی توجهی یک راننده جوان، «مرد عاشق» ، همه زندگی اش را از دست داد و لباس سیاه به تن کرد چرا که …

ماجرای واقعی براساس یک پرونده قضایی

*تصویر تزئینی است

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.