شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مهارت‌افزایی و به‌کارگیری دانش، لازمه موفقیت مأموریت‌های پلیس
    19 فروردین 1397 - 15:28
    شناسه : 124106
    0

    فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: مهارت افزایی و به‌کارگیری دانش، لازمه موفقیت مأموریت‌های پلیس است.

    پ
    پ

    اسحاقی - مهارت‌افزایی و به‌کارگیری دانش، لازمه موفقیت مأموریت‌های پلیس - بامردم

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدرضا اسحاقی” در نشست با معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی و رئیس عقیدتی سیاسی استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجاهدانه کارکنان در نوروز 97، ابراز امیدواری کرد خدمت‌رسانی پلیس به مردم در این سال با همین روحیه ادامه پیدا کند.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نام‌گذاری سال 97 به حمایت از کالای داخلی از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: بها دادن به تولید داخلی می‌تواند از طریق مبارزه فراگیر و قاطع با قاچاق کالای خارجی و جزئی‌ترین خریدهای کالای ایرانی در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و ستادهای انتظامی و بالاترین سطوح کشور دنبال شود.

    وی کاهش دغدغه‌های مردم را از اصول جدی کار پلیس برشمرد و اضافه کرد: اگر در مسیر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب قدم برداریم، بسیاری از نابسامانی‌ها در جامعه ریشه‌کن خواهند شد.

    فرمانده انتظامی استان گیلان شناسایی دقیق موانع اجرای برخی از مأموریت‌ها را یک ضرورت دانست و افزود: شناخت دقیق موانع به انتخاب راهکارهای مناسب و اتخاذ تصمیم‌های کارآمد کمک خواهد کرد.

    سردار محمدرضا اسحاقی با اشاره به اینکه از همین حالا باید آمادگی لازم برای ساماندهی، نظم‌بخشی و ارتقا امنیت سواحل دریا و تفرجگاه‌ها در تابستان را به دست بیاوریم، خاطرنشان کرد: پیشگیری از سرقت، حفظ امنیت شهروندان و مسافران و همچنین پیشگیری از بروز ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی نیاز به اشراف اطلاعاتی دقیق و فعالیت مستمر و مداوم دارد.

    این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه تنها بخش بسیار کوچکی از مجرمان دستگیرشده، مجرمان حرفه‌ای هستند، اظهار داشت: بسیاری از جرائم درنتیجه ناآگاهی و کم‌اطلاعی اتفاق می‌افتند.

    وی مهارت‌افزایی و اهتمام برای استفاده از همه ظرفیت‌ها را برای نیروی انتظامی حیاتی توصیف کرد و بیان داشت: تأمین امنیت تنها سخت‌افزاری نیست و باید از قابلیت‌های نرم‌افزاری نیز برای تأمین امنیت استفاده کرد.

    فرمانده انتظامی استان گیلان افزایش اطلاعات و دانسته‌ها، استفاده از تجهیزات مناسب و کمک گرفتن از فنّاوری‌های روز را اساس اقتدار پلیس عنوان کرد و اشاره داشت: بهبود منزلت اجتماعی پلیس درگرو خدمت‌رسانی به مردم است.

    سردار محمدرضا اسحاقی برنامه‌ریزی منظم و هدفمند کوتاه‌مدت و بلندمدت را مهم‌ترین ابزار بهبود خدمت‌رسانی قلمداد کرد و بیان داشت: اعتماد مردم به پلیس و مشارکت عمومی در برقراری امنیت، احساس امنیت مطلوب در جامعه را افزایش می‌دهد.

    این مقام ارشد انتظامی با اشاره به لزوم فعال کردن دستگاه‌های مرتبط با پلیس در نظم‌بخشی به جامعه، تصریح کرد:‌ همکاری میان پلیس، دستگاه‌های دولتی و استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و سازمان‌های مردم‌نهاد در برخورد با آسیب‌های اجتماعی کارساز خواهد بود.

    وی با تأکید بر لزوم استفاده جدی‌تر از سامانه 197 در نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: برای کاهش هزینه‌های انتظامی و پالایش درون‌سازمانی، پلیس نیاز به مشارکت شهروندان دارد.

    فرمانده انتظامی استان گیلان با تقدیر از عملکرد پلیس‌های تخصصی به‌ویژه پلیس‌راه و راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز، تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام توان پای‌کار است تا اجازه ندهد خللی به آسایش مردم وارد شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.