شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری سارق با 11 فقره سرقت منزل در رودسر
    19 فروردین 1397 - 15:14
    شناسه : 124107
    0

    فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری سارق و کشف 11فقره سرقت منزل در این شهرستان خبر داد.

    پ
    پ

    سارق با 11 فقره سرقت منزل در رودسر - دستگیری سارق با 11 فقره سرقت منزل در رودسر - پلیس

    سرهنگ “رمضانعلی پورقاسم” با بیان این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منزل در این شهرستان، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

    سرهنگ پورقاسم با بیان این‌که مأموران با تحقیقات نامحسوس و بازبینی صحنه‌های سرقت متهم 47 ساله‌ای را در این خصوص شناسایی کردند، افزود: مأموران طی عملیات پلیسی متهم را در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

    وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی فنی مأموران به 11 فقره سرقت منزل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد، بیان داشت: مأموران در منزل متهم مقادیر قابل‌توجهی از اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

    این مقام انتظامی با اشاره به ارزش 200 میلیون ریالی کشفیات از منزل متهم، از تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیر همدست متهم خبر داد و تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به دادسرا ارسال و با قرار صادره روانه زندان گردید.

    فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به شیوه سرقت سارقان که با شناسایی خانه‌های خلوت و به‌طور شبانه اقدام به سرقت منزل می‌کردند از مردم این شهرستان خواست، منازل خود را به‌منظور جلوگیری از سرقت به تجهیزات ایمنی و دوربین مداربسته مجهز نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.