شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاهش 25 درصدی تصادفات برون‌شهری لاهیجان در تعطیلات نوروزی 97
    20 فروردین 1397 - 14:49
    شناسه : 124187
    0

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: آمار مقایسه‌ای تصادفات تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که در تعطیلات نوروزی امسال مدیریت ترافیکی مناسبی در شهرستان اعمال شده است .

    پ
    پ

    بررسی روند طرح توسعه گردشگری و بوم‌گردی لاهیجان 2 - کاهش 25 درصدی تصادفات برون‌شهری لاهیجان در تعطیلات نوروزی 97 - استاندار گیلان

    به گزارش «بامردم»، امیر جانبازی روز دوشنبه در جلسه شورای ترافیک ضمن تبریک سال نو و تقدیر از اعضای شورای ترافیک شهرستان به‌خصوص نیروی انتظامی و پلیس‌راه و راهور که با اعمال مدیریت مناسب باعث شدند که گردشگران و مسافران سفر راحتی به شهرستان لاهیجان داشته باشند و تصادفات برون و درون‌شهری و مشکلات ترافیکی لاهیجان در ایام نوروزی کاهش یابد، گفت: نتیجه این تلاش‌ها و زحمات افزایش51درصدی اقامت و حضور بیش‌ازپیش مسافران در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان بود.

    وی با اشاره به کاهش 16درصدی تصادفات جرحی و کاهش 27درصدی مجروحان در حوزه شهری و کاهش 25درصدی تصادفات برون‌شهری در شهرستان لاهیجان، یادآور شد: آمار مقایسه‌ای تصادفات تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد که در تعطیلات نوروزی امسال مدیریت ترافیکی مناسبی در شهرستان اعمال شده است .

    فرماندار لاهیجان خاطرنشان کرد: برای حل بسیاری از مشکلات و گره‌های ترافیکی در سطح شهر و جاده‌های برون‌شهری به‌جای اجرای طرح‌های هزینه‌بر و طولانی‌مدت می‌توان با نصب علائم راهنمایی و رانندگی، راه‌حل‌های جدید، ایجاد دوربرگردان‌ها و اصلاح مهندسی میدان‌ها و معابر با صرف هزینه‌های کمتر به حل مشکلات ترافیکی کمک کرد.

    وی به مدیریت درست ترافیکی در شهرستان تأکید کرد و گفت: با اعمال مدیریت ترافیکی برنامه‌ریزی‌شده توسط شورای ترافیک شهرستان می‌توان در بحران‌ها مانند آتش‌سوزی‌ها و برف موجب تسهیل خدمات‌رسانی نیروهای امدادی شد.

    جانبازی در ادامه عنوان کرد: بر اساس دستور استاندار محترم دوربرگردان در محور لاهیجان به لنگرود برای تسریع در رساندن بیماران به بیمارستان تازه تأسیس میلاد و تسهیل در ترافیک میدان شیخ زاهد به‌زودی ایجاد می‌شود.

    وی اظهار داشت: با پیگیری‌های امام‌جمعه محترم لاهیجان و با بازدید میدانی استاندار گیلان از محور لاهیجان به لنگرود دستور ایجاد دوربرگردان در رو به روی بیمارستان میلاد از سوی ایشان صادرشده است که بi زودی در محدوده بیمارستان میلاد ساخت این دوربرگردان آغاز می‌شود.

    فرماندار لاهیجان افزود: ایجاد این دوربرگردان به دلیل حجم بالای ترافیک در این محور به‌خصوص در ایام تعطیلات که بار ترافیکی مرکز و غرب استان و چند استان هم‌جوار را به شرق گیلان و استان مازندران منتقل می‌کند موجب می‌شود که در انتقال بیماران به بیمارستان سرعت بیشتری داده شود و بخشی از گره ترافیکی میدان شیخ زاهد نیز حل شود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.