پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امسال ۵۴ پروژه آسفالت معابر شهری به بهره برداری می رسد
    22 فروردین 1397 - 13:00
    شناسه : 124433
    0

    مهندس رامین باباپور شهردار تالش با شروع آسفالت معابر شهری در سال ۹۷ به تشریح برنامه های شهرداری در سالجاری در زمینه آسفالت خیابانها و کوچه های شهر پرداخت.

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۴ ۱۱ ۱۲ ۵۸ ۲۸ - امسال ۵۴ پروژه آسفالت معابر شهری به بهره برداری می رسد - آسفالت
    به گزارش روابط عمومی شهرداری تالش؛ شهردار تالش اظهارداشت:یکی از محورهای اصلی درسال 97 برای مدیریت شهری ، برنامه ‌ریزی برای اجرای یک نظام پاسخگویی مطلوب است، چرا که امید و اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی و رضایت مندی شهروندان برای ما بسیار مهم است.
    وی خاطرنشان کرد: بودجه‌ های شهرداری توسط مردم تامین می ‌شود، به همین علت با یک نظام پاسخگویی مدون شده می ‌توانیم بسیاری از معضلات و مشکلات را رفع کنیم.
    رامین باباپور اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل جدید کاری، مصادیق نو شدن در مجموعه شهرداری باید شکوفا باشد و ما باید این نو شدن را به بینش و درون خود ببریم و با ارائه خدمات بیشتر و تکریم ارباب رجوع و راهکارهای جدید در تمام زمینه ها به این مهم دست یابیم.
    وی با تشکر از اقدامات صورت گرفته در سال گذشته ابراز داشت: در سال گذشته از مجموع ۳۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شهرداری شاهد تحقق ۷۵ درصدی بودجه بودیم.
    مهندس باباپور تصریح کرد: ما ثابت کردیم که با همکاری و همدلی اعضای شورا اسلامی و پرسنل پرتلاش میتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و انشاالله با توکل بخدا سال جاری سال تحقق پروژه های عمرانی شهر و هفته دولت امسال شاهد حماسه عمرانی در شهر تالش خواهیم بود.
    شهردار تالش بااشاره به ابلاغ اعتبار۳ میلیارد تومانی(از مجموع اعتبار تخصیصی ۳۰ میلیارد تومانی) پل خیابان جمهوری اسلامی(پل کمربندی) در خاطرنشان کرد:این خبر عیدی بزرگ در ابتدای سال جدید به شهروندان عزیز تالشی می باشد و به امید خدا و همدلی اعضای محترم شورای شهر و پرسنل بتوانیم تالش را به جایگاه واقعی خود برسانیم .
    مهندس باباپور گفت:از ابتدای امسال با برگزاری جلسات مختلف با کارشناسان فنی شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر برنامه ریزی های لازم جهت زیرسازی و آسفالت و بهسازی معابر صورت گرفت.
    شهردار تالش افزود: با هدف تسریع در بهسازی معابر با پیمانکار بخش خصوصی جهت اجرای بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر قرارداد منعقد شده است.
    مهندس رامین باباپور از آسفالت و بهسازی ۲۲۲۲۵هزار متر مربع از معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر ۹۳۷ میلیون تومان تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری در صورت مساعد بودن شرایط جوی خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده امسال ۵۴ پروژه زیرسازی و آسفالت معابر شهری به طول ۱۱۷۵۵۱هزار متر مربع بااعتباری بالغ بر ۴۷۴۷۸ میلیون ریال از معابر شهری تا پایان فصل عمرانی آسفالت و بهسازی می شود.
    وی ابراز امیدواری نمود: تا پایان فصل عمرانی در سالجاری بتوانیم براساس برنامه ریزی صورت گرفته تمامی تعهدات قبلی مبنی بر بهسازی معابر سطح شهر را انجام دهیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.