پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هیات امنای خانه ترانه شهرستان لاهیجان معرفی شدند
    23 فروردین 1397 - 13:37
    شناسه : 124525
    0

    طی نشستی با هیات امنای انجمن تازه تاسیس ترانه لاهیجان احکام اعضا ابلاغ شد.

    پ
    پ

    618106 orig - هیات امنای خانه ترانه شهرستان لاهیجان معرفی شدند - ارشاد

    به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ بعد از طی روند قانونی و تایید تشکیل انجمن ترانه لاهیجان توسط اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان ،احکام عضویت اعضای هیات امنای این انجمن طی جلسه ای در روز سه شنبه ٢١/١/٩۶توسط نگار نادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان ابلاغ گردید. بر اساس این ابلاغ نسرین جعفری،فرزین پورمحمد قلی ، علیرضا جمشیدی، مهدی پوریوسفی درستکار اخلاقی،رضا صفری به عنوان هیات امنای جدید انجمن به مدت یک سال انتخاب شدند.

    نگار نادری رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان در این نشست در بیان اهمیت انجمن ها به عنوان بازوی قدرتمند این اداره گقت: انجمن های فرهنگی وهنری با توجه به ماهیت خود در این اداره در حال فعالیت می باشند و در رویدادهای فرهنگی وهنری نقش بسزایی دارند.

    وی ضمن حمایت از این انجمن ها گفت: مدیریت و کلیه تجهیزات و امکانات آن هرگونه حمایتی را از فعالیت های مجاز انجمن ها خواهد داشت و در کنار نقش نظارتی خود سعی برآن دارد که مانع تراشی برای انجام امور فرهنگی وهنری صورت نپذیرد.

    این مسئول تصریح کرد: برای رسیدن به ایده آل ها پشتکار وجدیت لازم است و کار گروهی در به ثمر رسیدن امور حرف اول را می زند و تمام سعی بر این است که برای پیشبرد اهداف فرهنگی با خلاقیت موقعیت ها را به فرصت ها تبدیل کرد.

    وی خطاب به اعضای انجمن گفت: ابلاغ احکام عضویت در انجمن به دلیل تایید و ایجاد تعهد برای اعضای آن صادر گردیده و قدرت حقوقی این توان را به شما می دهد که نقشی عمده ای در رقم خوردن رویداد های فرهنگی داشته باشید و صاحب پشتوانه قوی در حوزه فرهنگ و هنر باشید.

    وی ضمن اشاره به کمبودها و مشکلات مادی در حوزه فرهنگ وهنر یادآور شد : با همه این موانع می توان چالش های فرهنگی وهنری را با اندیشه جمعی مرتفع نمود و این انجمن نیز مانند سایر انجمن های این اداره می تواند با استفاده از پتانسیل بالقوه با ارائه برنامه های متنوع چشم انداز روشنی داشته باشد.

    در پایان این جلسه احکام اعضای جدید انجمن ترانه به آنان اعطا شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.