یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41467 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راه‌اندازی ۴۰ واحد تولیدی راکد در منطقه آزاد انزلی
    26 مرداد 1395 - 14:56
    شناسه : 12455
    0

    مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از راه‌اندازی ۴۰ واحد تولیدی راکد با ۵ هزار و ۴۹۰ شغل در این منطقه خبر داد. به گزارش «بامردم»، رضا مسرور صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: سال گذشته ۴۰ واحد غیرفعال تولیدی در منطقه مذکور داشتیم و آنها را فعال کردیم. وی به ایجاد […]

    پ
    پ

    رضا-مسرور

    مدیرعامل منطقه آزاد انزلی از راه‌اندازی ۴۰ واحد تولیدی راکد با ۵ هزار و ۴۹۰ شغل در این منطقه خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، رضا مسرور صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: سال گذشته ۴۰ واحد غیرفعال تولیدی در منطقه مذکور داشتیم و آنها را فعال کردیم.

    وی به ایجاد ۵ هزار و ۴۹۰ شغل در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و افزود: زمینه برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد انزلی فراهم شده است.

    رئیس هیأت مدیره منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه مرکز نمایشگاهی این منطقه راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: بهترین مرکز نمایشگاهی گیلان اکنون در منطقه مذکور وجود دارد.

    مسرور از ساخت مجتمع ورزش‌های ساحلی در منطقه آزاد انزلی خبر داد و بیان کرد: مرکز تفریح‌های دریایی برای خانم‌ها و آقایان در منطقه مذکور احداث شده است.

    وی به وجود ۱۲۰ واحد فعال صنعتی در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و گفت: سال ۹۱ طبق آمار گمرک ایران، منطقه آزاد انزلی ۴۴۰ هزار دلار صادرات داشت و این مبلغ در سال گذشته به ۴۲ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

    مدیرعامل منطقه آزاد انزلی خاطرنشان کرد: فعال کردن واحدهای صنعتی راکد دلیل افزایش صادرات از منطقه آزاد انزلی است.

    مسرور در ادامه به احداث بندر کاسپین در منطقه آزاد انزلی اشاره کرد و یادآور شد: امسال موج‌شکن شرقی بندر کاسپین به اتمام می‌رسد.

    وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ متر از موج‌شکن غربی بندر کاسپین باقی‌مانده است، اظهار کرد: خردادماه سال ۹۶ عملیات اجرایی موج‌شکن مذکور به اتمام می‌رسد ضمن اینکه عملیات اجرایی بخش‌های دیگر مانند برج مراقبت در حال انجام است.

    رئیس هیأت مدیره منطقه آزاد انزلی بر اتصال بندر کاسپین به خط ریلی تأکید کرد و افزود: ایستگاه راه‌آهن پیربازار رشت تا بندر کاسپین ۱۶ کیلومتر فاصله دارد.

    مسرور با بیان اینکه دو کیلومتر از ریل‌گذاری در محدوده منطقه آزاد انزلی است، تصریح کرد: عملیات اجرایی راه‌آهن منطقه مذکور آغاز شده و اکنون ۷۰۰ متر کار انجام شده است.

    وی، به سرمایه‌گذاری ۵۶۰ میلیارد تومانی در بندر کاسپین اشاره کرد و گفت: اسکله‌های بندر کاسپین با سرمایه‌گذاری ۲۷۵ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث می‌شود.

    فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.