جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چرا پیام‌رسان داخلی؟
    25 فروردین 1397 - 13:36
    شناسه : 124723
    0

    همین که شما بدونی حرفی که قراره توی پیام‌رسانت بزنی، قبل از اینکه به دست مخاطبت برسه کلی فرآیند اداری رو طی میکنه تا تایید بشه، خود به خود باعث میشه آدم در ضمیر ناخودآگاهش یه سری چیزا رو رعایت کنه و هر حرفی رو نزنه و هر رازی رو فاش نکنه!

    پ
    پ

     

    پیام رسان داخلی - چرا پیام‌رسان داخلی؟ - احمدرضا کاظمی

    این روزها با داغ شدن بحث فیلترینگ تلگرام و لزوم استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی مثل سروش، شاهد موضع‌گیری عموما منفی نسبت به اپلیکیشن‌های بومی و نسبت دادن حرف‌های نادرستی از جمله عدم امنیت، زیر پا گذاشته شدن حریم خصوصی و… به اونا بودیم. این در حالیه که طبق تحقیقات بنده اگر با رعایت اصل انصاف و بی‌طرفی به قضیه نگاه کنیم می‌بینیم که قطعا مزایا و ویژگی‌های مثبت پیام‌رسان‌های داخلی بسیار بسیار پررنگ‌تر از معایب کوچک و ویژگی‌های منفی قابل چشم‌پوشی اوناست. شما اگر خدایی نکرده زبونم لال، دور از جون، دور از جون سرطان بگیرید و طبق تجویز دکتر مجبور به شیمی درمانی بشید، به خاطر عوارض اجتناب‌ناپذیری مثل ریزش مو بی‌خیال به‌دست آوردن سلامتی و نجات جانتون میشید؟ پس در همین راستا به گوشه‌ای از مزایای بی‌شمار پیام‌رسان‌های داخلی دقت کنید:

    صرفه اقتصادی:

    در صورت فیلترینگ تلگرام تنها راه دسترسی احتمالی به این برنامه استفاده از فیلترشکنه، فیلترشکن و وی.پی.ان‌های رایگان و free که همه یا قطعی دارن یا سرعتشون پایینه. در این وضعیت شما قطعا مجبور به خریدن فیلترشکن‌های پولی می‌شید که حداقل قیمت اون‌ها در حال حاضر ماهیانه پنج هزار تومنه قیمتی که باتوجه به افزایش قیمت دلار، احتمالا تا هفت هزار تومن هم بالا میره و در صورت اجرای فیلترینگ هم با توجه به افزایش تقاضا، فروشنده‌ها قیمت رو حداقل تا 10 تومن زیاد می‌کنن! خب در این شرایط استفاده از پیام‌رسان داخلی برای شما حداقل هجده میلیون ریال، معادل یک میلیون و 800 هزار تومان صرفه اقتصادی به همراه خواهد داشت (البته در بلندمدت و پس از 10 سال!).

    اشتغال‌زایی:

    با رونق گرفتن پیام‌رسان‌های داخلی میدونید چقدر جوون سر کار میرن؟ نگاه به ظاهر ساده و بی‌آلایش این پیام‌رسان‌ها نکنید، به‌هرحال کلی نیرو برای امور مالی، برنامه‌نویسی، قسمت فنی، پشتیبانی و… نیاز دارن که هرچقد کارشون وسیع‌تر بشه، جذب نیروشونم بیشتر میشه. از همه اینا مهم‌تر نیروی انسانی لازم برای حراست و صیانت از پیام‌هاست، باور کنید اگر این 40 میلیون نفری که عضو تلگرام هستن بیان توی سروش، حداقل 10 میلیون نفر نیروی کار برای این پیام‌رسان لازمه و اینجوری بدون شک معضل بیکاری هم حل میشه!

    خودایمنی:

    همین که شما بدونی حرفی که قراره توی پیام‌رسانت بزنی، قبل از اینکه به دست مخاطبت برسه کلی فرآیند اداری رو طی میکنه تا تایید بشه، خود به خود باعث میشه آدم در ضمیر ناخودآگاهش یه سری چیزا رو رعایت کنه و هر حرفی رو نزنه و هر رازی رو فاش نکنه! اینجوری اگر هم هک بشی و محتوای چت‌هات لو بره خیالت راحته که حرف خاصی نزدی که مورد سوءاستفاده قرار بگیره یا خدایی نکرده بعدا علیه‌ات بشه ازش استفاده کرد!

    بی قانون

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.