×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

قتل 1 - قتل مربی بدنسازی توسط چند جوان +عکس - قتل

ساعت یک بامداد ۲۴ فروردین ماه سال ۹۶ به مأموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک خبر رسید جدال ۳ سرنشین یک دستگاه پراید با راننده پژو ۲۰۶ به خون کشیده شده است.

پلیس به خیابان مورد نظر رفت و با پیکر خونین و نیمه‌جان آرمان ۳۵ ساله روبه رو شد. آرمان که مربی بدنسازی بود به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی نتیجه نداد و وی به خاطر خونریزی مغزی جان سپرد.

به این ترتیب ۲ سرنشین پراید به نام های علی و رضا بازداشت شدند و در بررسی‌های بعدی روشن شد پراید سرنشین دیگری به نام امید نیز داشته که وی همزمان با بالا گرفتن درگیری از محل گریخته است. تلاش برای ردیابی امید ادامه داشت اما پلیس به نتیجه مطلوب نرسید و از امید ردی به دست نیاورد. علی و رضا در بازجویی ها به درگیری خونین با راننده پژو ۲۰۶ اعتراف کردند.

علی گفت: من و دوستانم از بام تهران به خانه‌مان برمی گشتیم که یکباره راننده پژو جلوی راهمان پیچید و با هم تصادف کردیم. چون راننده پژو ۲۰۶ مقصر این برخورد بود از او خواستیم تا در محل بماند و ما با پلیس ۱۱۰ تماس بگیریم اما آرمان گفت عجله دارد.

او می خواست هر طور شده محل را ترک کند .به همین خاطرمن و دوستانم با او درگیر شدیم .او که مربی بدنسازی بود و بدنی ورزیده داشت به سمت ما حمله کرد .من همان موقع میله داربستی را که کنار خیابان افتاده بود برداشتم و برای دفاع از جان خودم و دوستانم ضربه ای به سر آرمان زدم اما قصد کشتن او را نداشتم.

رضا نیز به تشریح جزئیات درگیری پرداخت وگفت: هیچ نشانی از دوست فراری اش ندارد.

به این ترتیب و در حالی که پلیس ردی از امید پیدا نکرده بود علی و رضا در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.

در این جلسه اولیای دم برای متهمان خواستار اشد مجازات هستند .سپس دو متهم جرمشان را انکار و ادعا کردند دستی در قتل مربی بدن سازی نداشته اند.

علی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: قبول دارم من و دوستانم باآرمان درگیر شدیم اما من ضربه ای به سر او نزدم. وقتی دعوا بالا گرفت برای ترساندن او میله داربست را برداشتم اما با میله به سر مربی بدنسازی نزدم.قبلا هم تحت فشار روانی به قتل اعتراف کرده بودم.

رضا نیز گفت: من فقط مشاهده درگیری بودم. حتی در این دعوا چاقو خوردم و زخمی شدم. ممکن است امید که حالا فراری است با میله به سر آرمان زده باشد.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شود تا رای صادر کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.