×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حزب ندای ایرانیان - پیام تقدیر و تشکر حزب ندای ایرانیان حوزه شهرستان لاهیجان از موضع گیریها و حمایتهای امام جمعه نسبت به دولت - امام جمعه لاهیجان

حزب ندای ایرانیان حوزه شهرستان لاهیجان با صدور پیامی از حمایت ها و موضع گیریهای حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق امام جمعه این شهرستان از دولت و برجام، تقدیر و تشکر نمود.

متن کامل این پیام بشرح زیر است:

محضر مبارک دانشمند فرزانه جناب حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق امام جمعه محترم شهرستان لاهیجان
باسلام و تحیات
نماز جمعه از آغازین روزهای این حماسه بزرگ تاریخی به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی نهادینه گردید و ائمه جمعه، این پرچمداران خط سرخ علوی، حرکت بزرگ و پرشور عبادی سیاسی را در جای جای این کشور پهناور چون رسالتی بزرگ و در تداوم صیانت از ارزش های دین مبین اسلام عهده دار بوده اند؛ بدون تردید هر گونه اطلاع رسانی از طریق این نهاد والامقام تأثیری ژرف و گرانقدر در افکار عمومی و توده های مردم خواهد گذاشت.
بدینوسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را در باب موضع گیریها و حمایت های موثر حضرتعالی از دولت و اقدامات انجام گرفته در مورد برجام ؛ در تداوم فرمایشات مقام معظم رهبری ؛ بحضورتان ارسال مینماییم.
معتقدیم دوستانی که در پناه استفاده از تریبون های مقدس و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، تخم ناامیدی و یاس در دل مردم می کارند و نسبت به دستاوردهای نظام و دولت برآمده از آن ، کم لطفی می کنند ناآگاهانه مسیری را هموار میکنند که دشمنان قسم خورده این کشور در صدد تاخت و تاز در آنند.
ایام سلامتی و عزت مستدام و خالق و مخلوق از عملکردتان مسرور.

حمید خورسند

مسئول حزب ندای ایرانیان_ حوزه شهرستان لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.