×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

غرق شدن کودک - پدر سنگدل دختر ۷ ماهه خود را داخل استخری غرق کرد - پدر سنگدل

سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره غرق شدگی در استخری در اسفراین ماموران انتظامی سریعا در محل حاضر شدند.

مهری افزود: برابر اعلام ماموران حاضر در صحنه در این حادثه یک کودک ۷ ماهه در داخل استخر افتاده و متاسفانه جان خودش را از دست داده است.

وی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این قتل عمد بوده و جست و جو برای شناسایی قاتل آغاز شد.

سرهنگ مهری ادامه داد: برابر اظهارات حاضران در محل، این کودک توسط پدر خود داخل استخر انداخته شده و عملیات برای دستگیری پدر این کودک آغاز شد.

این مقام انتظامی گفت: با تلاش ماموران پدر این کودک که در داخل منزل خود مخفی شده بود دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد.

وی بیان کرد: این فرد در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود اما در بازجویی های انجام شده عرصه را بر خود تنگ دید و به جرم خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین علت این جنایات هولناک را اعتیاد پدر این کودک به مواد مخدر بیان کرد و گفت: تحقیقات برای علت دقیق این حادثه هنوز ادامه دارد.

سرهنگ مهری از تمام شهروندان خواست تا آستانه تحمل خود را بالا ببرند و از اختلافات کوچک امتناع کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگوار نباشیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.