×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اسدلله عباسی و احمدی نژاد - کاش مثل نماینده لنگرود اعلام برائت می کردید! - بامردم

گیل خبر/ سامان بدر: شایعه حضور سعید مرتضوی در رودسر و دیدار با نمایندگان مجلس از آن دست خبرهایی بود که خیلی زود توسط دو نماینده رودسر و لنگرود تکذیب شد تا همچنان پیدا شدن این محکوم قضائی با علامت سوال مواجه شود. امری که بیشتر از همه بر شایعات حضور مرتضوی و دیدار با نماینده فعلی رودسر افزوده بود همکاری این دو در دولت پیشین بود. اسدالله عباسی زمانی وزیر کار بود که سعید مرتضوی به عوان رئیس سامان تامین اجتماعی فعالیت می کرد و با وجود این که وزیر پیش از عباسی به خاطر حضور مرتضوی استیضاح شده بود اما عباسی حاضر نشد به خواسته نمایندگان توجهی کند و مرتضوی تا پایان کار دولت دهم در تامین اجتماعی ماند.

اما حال عباسی دیدار با مرتضوی را که دیگر یک محکوم قضائی است و ظاهرا نیز مفقود شده است را تکذیب می کند و البته مشخص است چندان نیز نیازی در حال حاضر به وی ندارد که با او دیدار کند. تا اینجا تکذیبیه نماینده رودسر مستند است و باید مورد باور عموم برسد، مگر ان که خلافش ثابت شود. ولی نکته ای که مورد توجه است این است که آقای عباسی در تکذبیه خود حاضر نیست به مانند نماینده لنگرود از مرتضوی اعلام برائت کند. حداقل نماینده لنگرود در واکنش به این شایعه ابراز داشت:« گروه خونی من با سعید مرتضوی نمی‌خواند و ۵سال است که رنگ ایشان را ندیدم و اگر ایشان را ببینم مسیرم را عوض خواهم کرد.» اما واکنش عباسی این گونه بود که « آقای مرتضوی در گذشته سمتی داشته و آن سمت هم از سمت ما پایین تر بوده و هست. چه ضرورتی دارد که من نماینده با این جایگاه بخواهم به نزد ایشان بروم؟!» حداقل انتظار همه این بود که در جایگاه نماینده مجلس از ایشان اعلام برائت می کردید که با وجود حکم قضائی مفقود شده است. مگر در مورد احمدی نژاد چنین نکردید؟

آقای عباسی چند روز پیش نامه ای همراه با دیگر معاونین و وزرای دولت های نهم و دهم در مورد برائت از احمدی نژاد نوشته اند که بیشتر آن برائت جوئی از از اقدامات اخیر ایشان بود. کاش می گفتند که یکی از آن موارد همین قانون شکنی در مقابل حکم قانونی بود که مرتضوی را از حضور در تامین اجتماعی منع کرده بود. امری که نمونه بارز قانون شکنی رئیس دولت در زمان خودش بود که در هیچ دولتی چنین سابقه ای نداشته و «یکشنبه سیاه مجلس» را برای آن ایجاد کرده بود.

حال ما تکذبیه شما را قبول می کنیم. شما می توانید همان طور که گفتید از هرکس که دلتان بخواهد شکایت کنید. اما کاش به عنوان یک نماینده مردم نسبت به خواسته آن ها برای محکومیت و برائت از سعید مرتضوی نیز وقتی می گذاشتید. کاری که سال ۹۲ انجام ندادید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.