×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

۶آزادکار و۳ تکواندوکار باقیمانده تنها شانس های باقیمانده ما در المپیک هستند.

به گزارش «بامردم»، در این دوره بهترین تیم آزاد را در المپیک های قرن ۲۱ داریم.باید ببینیم بین ۶ آزاد کار و۳ تکواندو کار چه خواهیم کرد!

بدنیست نگاهی به عملکرد آخر مردان باقیمانده داشته باشیم.

۱-مهدی خدابخشی در تکواندو:سال گذشته قهرمان جهان شده وحالا پر امیدترین مرد ماست ودر بین همه حاضران تنها اوست که در مسابقات جهانی۲۰۱۵ دوره گذشته برای کشتی آزاد وتکواندو طلا گرفته است.

۲-حسن رحیمی در کشتی آزاد با ۲۸ سال سن بهترین کشتی گیر ما در ۴ سال گذشته بوده که هر سه رنگ مدال را در این مقطع گرفته است اما با ۴ کیلو اضافه شدن وزن اول در المپیک نگران هستیم خدای ناکرده مثل حمید سوریان کم نیاورد.

۳-حسن یزدانی در کشتی آزاد یک سال گذشته تنها برابر حریف روسی باخت که این حریف روس،۲ بار قهرمان جهان شده حالا با تغییر اوزان او باید در وزنی مبارزه کند که جردن باروس،که به تازگی پدر شده هم به امیدداران اضافه میشود.

۴-رضا یزدانی:ما هم نگران پای آسیب دیده اش هستیم اما وقتی مردی که ۲ بار سابقه قهرمانی جهان را دارد،با مسئولیت خود به المپیک می رود نشان از توان بالا ی روحی او دارد ،برای رضا کاپیتان خوبمان آرزوی موفقیت داریم.

۵-سجاد مردانی:او ۳ سال قبل در تکواندو نقره جهانی گرفت اما در یک سال اخیر بسیار خوب بوده ودر همه تورنمنتها مدال طلا گرفته وبرای او امیدواریم که مدال خوش رنگی بگیرد وبه جای عاشورزاده که اعصابمان را به هم ریخت او طلا بگیرد.

۶-کیمیا علیزاده:برنز بگیر ۱۷ ساله ایران در جهانی سال گذشته تنها بانوی باقیمانده ماست ومیتواند با انگیزه بالا بانوان را از مدال محروم نسازد.

۷-کمیل قاسمی:برنز المپیک ونقره جهانی دارد اما همین که با حاشیه وحرف وحدیث آمده است کمی از حیث روحی وروانی نگران او هستیم اما ان شاء الله دل پرویز هادی از او نرنجیده باشد،کمیل قاسمی در ۲ سال اخیر خیلی خوب نبوده اما برایش آرزوی موفقیت داریم.

۸-میثم نصیری،برای او هم امیدواریم  جای امید نوروزی که در فرنگی مدال نگرفت،در آزاد مدال بگیرد تا خاطره تلخ مردانی که به آنها امید کسب مدال داشتیم ونگرفتند،پاک شود،نصیری در وزن دوم جای کسی آمده که در ۲ سال گذشته مدال بگیر جهانی بود،سید احمد محمدی…

۹-علیرضا کریمی:اگر با معیار مسابقات جهانی سال گذشته فرض بگیریم او را مدعی طلا میدانیم اما متاسفانه او که امتیاز گیرترین مرد سال گذشته کشتی ۲۰۱۵ لاس وگاس بود،در جام جهانی در ۴ مبارزه تنها یک برد برابر هندی داشت وبرابر ۳ مدعی دیگر این وزن باخت.

انتهای پیام/


منبع : ورزش سه

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.