×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

سوسک - پرورش سالانه ۶ میلیارد سوسک برای مصارف دارویی - دارو سوسک

یکی از اهداف پرورش سوسک از سوی این شرکت که شمار پرورش سوسک آن با کل جمعیت دنیا برابری می کند استفاده برای مصارف دارویی است.

این در شرایطی است که در سراسر چین و در اقصی نقاط این کشور حتی در شهر پکن پایتخت این کشور محله هایی برای فروش سوسک به عنوان یک ماده غذایی وجود دارد.

در شهر پکن پایتخت چین خیابانی به نام &#۳۹;وانگ فو جینگ&#۳۹; وجود دارد که علاقه مندان به مواد غذایی حشرات از جمله سوسک برای تهیه این غذا به آنجا مراجعه می کنند.

مساحت این کارخانه برای پرورش این سوسک ها نزدیک به دو زمین فوتبال است و برای تغذیه این حشرات از دو کانتینر مواد غذایی و آب بهره گیری می شود.

اگرچه در اطراف چین، چنین کارخانه هایی وجود دارد که سوسک را برای استفاده در تولیدات دارویی و منبع غذایی برای حیوانات اهلی پرورش می دهند اما هیچ یک از آنها قدرت برابری با این کارخانه را ندارد که در شهر &#۳۹;شی چانگ&#۳۹; در استان &#۳۹;سی چوان&#۳۹; در جنوب غرب چین واقع است.

فضای این کارخانه در تمام طول سال گرم، مرطوب و تاریک است و گزارش روزنامه ساوت چاینا از هنگ کنگ حاکی است که این اولین بار در طول تاریخ است که چنین فعالیتی در یک کارخانه با این وسعت در دنیا انجام می شود.

گزارش دولت محلی حاکی است که این کارخانه در طول چند سال گذشته از طریق این تجارت موفق به کسب درامد ۶۸۴ میلیون دلاری شده است و محصول پرورشی خود را به ۴۰ هزار بیمارستان می فروشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.