جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گیر افتادن فردی بر روی زیپ‌لاین لاهیجان + تصاویر
    30 مرداد 1395 - 1:03
    شناسه : 12615
    0

    عصر امروز فردی بر روی زیپ‌لاین لاهیجان گیر افتاد. به گزارش «بامردم»،  بعد از گذشت ماه‌ها، چند روزی است به صورت آزمایشی از زیپ‌لاین لاهیجان استفاده می‌شود و گویا همچنان وضعیت زیپ لاین در پاره‌ای از ابهام است چرا که با وجود حوادثی که در گذشته اتفاق افتاده و تاکید فراوان مقامات و مسوولین بر […]

    پ
    پ

    عصر امروز فردی بر روی زیپ‌لاین لاهیجان گیر افتاد.

    به گزارش «بامردم»،  بعد از گذشت ماه‌ها، چند روزی است به صورت آزمایشی از زیپ‌لاین لاهیجان استفاده می‌شود و گویا همچنان وضعیت زیپ لاین در پاره‌ای از ابهام است چرا که با وجود حوادثی که در گذشته اتفاق افتاده و تاکید فراوان مقامات و مسوولین بر استانداردسازی و امنیت این زیپ لاین، عصر امروز شاهد گیر افتادن دوباره فردی بر روی آن در حضور جمع کثیری از مردم گوشی و دوربین به دست بودیم.

    البته باید ذکر شود که بعد تعطیلی چند ماهه زیپ‌لاین و همچنین گذر دو سوم تعطیلات تابستانه، هنوز زیپ‌لاین به صورت رسمی افتتاح نشده و احتمالا گیر افتان این فرد بر روی زیپ‌لاین در راستای تست امنیت و استاندارد‌سازی و افتتاح آزمایشی بوده است!

    گیرافتادن فردی بر روی زیپ‌لاین لاهیجان (1) گیرافتادن فردی بر روی زیپ‌لاین لاهیجان (2) گیرافتادن فردی بر روی زیپ‌لاین لاهیجان (3) گیرافتادن فردی بر روی زیپ‌لاین لاهیجان (4)

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.