پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • به همسرتان گردو بدهید تا خوش اخلاق شود!
    09 اردیبهشت 1397 - 7:45
    شناسه : 126274
    1

    اگر دوست دارید همسرتان همواره خوش اخلاق باشد این مطلب را از دست ندهید تا با ماده غذایی که همسرتان را خوش اخلاق می کند آشنا شوید.

    پ
    پ

    - به همسرتان گردو بدهید تا خوش اخلاق شود! - تاثیر گردو

    گردو منبع عالی امگا3، پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی است.  همچنین گردو خون ساز و تصفیه کننده خون، درمان کننده بیماری های ریوی ومسکن دل پیچه است مربای گردو، ملین بوده و آپاندیس را تقویت می کند، خوردن آن از تشکیل سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا جلوگیری کرده و خوردن آن با انجیر و موز مقوی حواس و مغز است . در کنار همه ی این خواص گردو یک خاصیا فوق العاده دیگر نیز دارد که آن هم تاثیر بر وضعیت روانی افراد، خوش اخلاقی و عامل داشتن ذهنی شادتر است. در این مطلب شما را با این خاصیت فوق العاده گردو آشنا می کنیم.

    تاثیر گردو بر خوش اخلاقی مردان

    گردو حاوی مقادریز زیاد اسید آلفا-لینولنیک، ویتامین E، فولات، پلی فنول و ملاتونین است که می تواند عامل بهبود خلق و خو در مردان باشد.

    گردو سرشار از اسیدهای آمینه و مواد مغذی است که در اروپا به هدیه ی از طبیعت معروف است. محققان با ارزیابی تاثیر مصرف گردو بر وضعیت روانی افراد دریافتند گردو عامل داشتن ذهنی شادتر است. به گفته محققان در کنار ورزش و خواب کافی، قرار دادن گردو در برنامه غذایی تاثیر موثری بر خلق و خوی افراد دارد.

    محققان دانشگاه نیومکزیکو در یک مطالعه به این نتیجه رسیدند که مصرف گردو هم موجب شادابی ذهن و ایجاد خلق و خوی بهتر می شود.

    در این تحقیق دانشمندان شاهد بهبود قابل توجه و 28 درصدی خلق و خو در مردان جوان بودند، اما هیچ گونه بهبودی در وضعیت رفتاری زنان مشاهده نشد.

    مصرف روزانه گردو علاوه بر بهبود وضعیت اخلاقی، برای سلامت عمومی هم خوب است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.