سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چاق کردن سریع صورت با شیر خشک!
    09 اردیبهشت 1397 - 9:00
    شناسه : 126278
    1

    شیر خشک یکی از موثر ترین روش ها برای چاق کردن صورت است.

    پ
    پ

    کردن صورت - چاق کردن سریع صورت با شیر خشک! - چاق کردن صورت

    بعضی از افراد صورت لاغر و استخوانی را دوست ندارند و به دنبال راهی ساده و سریع برای چاق کردن صورت خود هستند. خوراکی ها و روش های زیادی برای چاق کردن صورت وجود دارد اما شیر خشک راهی است که خیلی سریع شما را به هدفتان می رساند. در ادامه ی این مقاله بیشتر در این باره بخوانید.

    ترکیبات شیر خشک

    پودر شیر حاوی غلظت بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی  بوده و نسبت به شیر مایع در فرم جامد، خواص بیشتری دارد. بنابراین وجود مواد مغذی در پودر شیر است که آن را به یک درمان خانگی تبدیل کرده است.

    شیر خشک علاوه بر خواص سلامتی می تواند برای پوست شما هم بسیار مفید باشد. اگر چه این محصول در رژیم مراقبت از زیبایی قرار نگرفته است اما باید گفت که پودر شیر در لطافت پوست های حساس و خشک بسیار سودمند و موثر است به  میزان کافی رطوبت به پوست منتقل می کند و به عنوان یک راهکار چاق شدن صورت با شیر خشک می تواند در چاق شدن صورت لاغرکمک کننده باشد.

    تهیه ی ماسک شیر خشک

    علاوه بر مصرف روزانه آن، شما می توانید با پودرشیر، ماسک تهیه کرده و به پوست صورت خود بزنید تا شاهد نتایج قابل توجه آن باشید. روش های چاق شدن صورت با شیر خشک مختلف است.

    یکی از روش های چاق شدن صورت با شیر خشک ، استفاده از ماسک شیر خشک بسیار ساده بوده و شما می توانید برای نتیجه بهتر، شیر خشک را با روغن ها و گیاهان دارویی دیگر مخلوط کرده و استفاده کنید.

    شما می توانید روغن زیتون، شکر و پودر شیر را مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت خود بگذارید. پس از نیم ساعت صورت خود را به آرامی شستشو دهید تا کاملا شسته و تمیز شود.

    راه های چاق کردن صورت

    مصرف غذاهای پر کالری

    یکی از راه های چاق نمودن صورت مصرف غذاهای پر کالری و مقوی است. غذاهای پرکالری و مقوی بخورید.غذاهای نشاسته ای و پرکالری مثل نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی گزینه های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند. مصرف روغن زیتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت می شود و هم برای سلامت بدن مضر نیست. خوردن تنقلات هم کالری زیادی به بدن وارد می کند اما از نظر سلامت به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که منجر به افزایش کلسترول خون و چاقی صورت می شود.

    آب بنوشید

    هر روز ۸ لیوان آب بنوشید. آب ، سموم بد و باکتری هایی که باعث ایجاد بیماری ها و کاهش وزن بدن می شوند را از بین می برد. آب کمک میکند که سطح گلوکز خون در حد طبیعی کنترل شود و احتمال بروز دیابت را کاهش می دهد.

    ماساژ صورت

    صورتتان را ماساژ دهید تا استخوان بندی اش درشت شود.مقداری هوا داخل دهان کنید و به مدت سه ثانیه لپ و گونه ها را پر از باد نگه دارید. اینکار را چندین بار در روز انجام دهید تا عضلات گونه و فک را چاق تر کنید.

    ورزشکاران پروتئین خود را از شیر خشک دریافت می کنند

    جالب است بدانید که ورزشکاران و بدنسازان ایرانی و خارجی، در گذشته پروتئین مورد نیاز خود را از شیر خشک می گرفتند. گرچه امروزه با وجود پودر های پروتئینی کمتر کسی به سراغ شیر خشک می رود، اما هنوز اگر ورزش می کنید و می خواهید پروتئین جذب کنید، پیشنهاد ما به شما شیر خشک می باشد. در بسیاری از فراورده های لبنی و غذایی شیر خشک وجود دارد. ارزش غذایی شیر خشک اگر به روش درستی تهیه شده  باشد، بسیار بالاست. همچنین شیر خشک را از شیر مایع برای ماندگاری بیشتر و افزودن به سایر مواد غذایی در جهت کیفیت بخشیدن به آن تهیه می کنند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.