شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خطر سقوط خونه به خونه به لیگ دسته دوم!
    11 اردیبهشت 1397 - 11:00
    شناسه : 126425
    0

    کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند در صورت انصراف از حضور در فینال جام حذفی حتی رای به سقوط تیم خونه به خونه به لیگ دسته دوم بدهد.

    پ
    پ

    به خونه - خطر سقوط خونه به خونه به لیگ دسته دوم! - خونه به خونه

    باشگاه خونه به خونه مازندران اعلام کرده حاضر به حضور در فینال جام حذفی نیست. سازمان لیگ نیز تا ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه( امروز) به این باشگاه فرصت تجدید نظر در تصمیم خود را داده و در غیر اینصورت پرونده این باشگاه به کمیته انضباطی ارجاع می شود. طبق آئین‌نامه انضباطی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حتی می‌تواند رای به سقوط تیم خونه به خونه به لیگ دسته دوم بدهد.

    از سویی دیگر طبق آئین‌نامه مسابقات نمی‌توان تیم دیگری جایگزین تیم خونه به خونه در فینال جام حذفی شود و بنابراین به احتمال فراوان استقلال بدون بازی به پیروزی و قهرمانی خواهد رسید.

    البته از سویی دیگر استقلال خوزستان مدعی حضور در فینال به جای خونه به خونه است و این مساله را حق خود می‌داند. به این ترتیب تا فردا ظهر مشخص خواهد شد که فینال جام حذفی برگزار می‌شود یا نه و اینکه کدام تیم‌ها در این مسابقه حاضر خواهند شد.

    فینال جام حذفی قرار است روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در شهر خرمشهر بین استقلال تهران و خونه به خونه برگزار شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.